Monday, May 30, 2011

Sakit Perut Jalan-Jalan Makan Malam Di KLCC

30.05.2011, Isnin - Petang tadi sebelum balik Syah sakit perut dioffice dan buang air besar sekali. Tak tahu mengapa dan Syah hanya makan bun ikan bilis jer dan tak makan benda lain. Mungkin susu omega ker yang sebabkan sakit perut tu. Sebelum nie tak plak rasa macam tu. Susu tu Syah letak dalam container atas meja Syah. Sekarang nie jam 23:41hrs dan Syah rasa perut Syah ada rasa sakit sedikit. Berbalik kepada cerita petang tadi, Syah call Muss inform Syah hendak ke KLCC sebab hendak beli tali pinggang kerana yang lama tu dah rosak.
Muss dan Cd sampai KLCC dulu dan tungu Syah di Concourse area. Kami ke Isetan dan Syah beli belt yang dioffer 70% dari RM100 lebih jadi RM30 lebih jer. So beli jer lah yang penting tali pinggang. Lepas beli belt kami makan di Rasa Food Court. Tu makanan kami malam nie, Asam Laksa untuk Syah, Mee Kari untuk Muss dan Mee Soup for Cd, Syah order juga Wantan Goreng. Hehehhehe Subway sandwich tu tak makan kat situ coz dah kenyang dan bawa balik ke KL Residence. Dari KLCC Muss singgah Carrefour Wangsa Maju kerana Cd nak beli kuaci. Sampai jer rumah perut Syah sakit dan Syah baring sekejap dan jam 22:00hrs tadi baru Syah bangun dan solat serta mandi.

Hari ini Syah belanja Muss dan Cd makan. Sekarang jam 00:00hrs Perut Syah rasa sakit kat dalam dan bukannya nak buang air besar. Cd baru sat keluar ke 7E ada kerja sedikit dan staff dia fetch kat rumah. Muss dah masuk tidur. Ok lah semua .................. Selamat Malam sehingga berjumpa lagi.

No comments: