Thursday, May 26, 2011

Bangun Lewat Alarm Tak Bunyi @ Syah Yang Tak Dengar

26.05.2011, Khamis - Padi tadi Syah terjaga jam 04:00hrs dan Syah ke toilet sekejap dan sambung tidur. Bila terbangun jam menunjukkan 06:15hrs.................. Aaaaaaaaaaaaa lambat, nape alarm tak bunyi. Malam tadi Syah dan set alarm kat handphone baru Syah dan dengar bunyinya tetapi dalam hati kata tak macam handphone lama. Entah apa silapnya alarm tu tak berbunyi ataupun Syah ker yang tak dengar, mungkin dia buka repeat alarm kot? Terus Syah call Arip inform Syah baru bangnun tidur, Arip ingatkan Syah nak cuti. Syah terangkan dia Syah terlambat bangun.

Syah minta dia serahkan memori kad handphone Syah pada Azrin dan Syah akan ambil masa nak tunggu 2nd trip punya bas around 07:00hrs. Syah berikan mereka memori kad untuk downloadkan lagu-lagu dalam phone Syah. Masa Syah sedang mandi Arip call kata ada depan rumah. Alamak dia hantar rupannya dan terpaksa berhenti mandi kejap dan buka pintu ambil kad tu. Jam hampir 06:30hrs dan Syah inform dia bas nak datang dah nie. Lepas Syah said Thank You kamipun beredar menyambung apa yang sepatutnya dibuat.

Jam 07:00hrs Syah keluar rumah tunggu bas dan sambil tunggu bas dengar lagu kat handphone. Sampai jer KTM Rawang, komuter sudah ada dan Syah terus naik. Syah sampai area office jam 09:00hrs dan Syah terus ke kelinik untuk buat fisio. Setelah selesai fisio Syah balik office dan singgah Aras 3 beli dua bungkus barli panas kosong dan di Aras -1 tadi beli bun ikan bilis di myNEWS.com sebagai alas perut untuk makan supplement lutut dan Vic E + Fish Oil. Ok dah nak sambung kerja semula. Hingga berjumpa lagi dilain Entry.

No comments: