Saturday, May 14, 2011

Khamis Malam Jumaat Syah Balik KL Residence

14.05.2011, Sabtu - Khamis malam Jumaat lepas Syah balik ke KL Residence tolong Muss Kemas rumah. Ialah kan dia dan Cd berselisih faham sedikit dan Cd pula stay di Wizuri Konda sementara waktu dan kemudian denganya ke rumah kawan dia pula. So risau juga dengan keadaan Muss yang tak sihat dan rumah bersepah tu Syah balik juga KL Residence dan pekakkan jer telinga kalau dia membebel. Kalau tak pekakkan telinga, buat terasa hati jer buat apakan ?. Syah faham Muss jadi begitu sebab dia ada highblood presure, mungkin diapun tension dengan keadaan rumah yang bersepah dan berhabuk sekarang nie sebab tu cepat melenting dan meradang. Biasalah kalau orang ada tekanan darah tinggi memang macam tu. So untuk naturalkan keadaan dengar jer lah apa yang dia cakap dan jangan nak ambil hati sangat.

My Brother Muss

Sampai Melati LRT Syah tunggu Muss sebab hendak ke Jalan Ipoh pulangkan kerusi bar yang dia beli tempohari tetapi kerusi tu rosak. Muss suruh lori yang deliver kerusi tu bawa balik tetapi mereka tak mahu. Hari ini kami hantar semula ke kedai untuk dapatkan yang baru. Walau bagaimanapun person in charge tu tak ada dan staff mereka kata tak ada stock lain. Muss dan Syah inform dia kami pulangkan semula kerusi tu sebab memang tak bayar lagi. We all inform kalau ada apa-apa call kami semula. Rasanya tak perlulah kerusi tu dan kami akan cari kat tempat lain, lagipun Muss tak bayar lagi harga kerusi yang rosak tu sebab masa delivery tengok bahagian bawahnya tertanggal dan tak boleh dibetulkan semula.

On the way balik kami singgah di Taman Melati untuk makan malam. Muss makan Nasi Goreng USA dan Kerang bakar manakala Syah Meehon Tomyam Putih. Minuman pula Teh Ice untuk Muss dan Lai Chee Kang Panasuntuk Syah. Kali nie Syah belanja. Selepas makan kami balik rumah dan selepas solat Syah cont' kemas rumah. Syah susunkan semula baju-baju yang sudah dibasuh. Lama Syah berdiri dan tiba-tiba rasa sakit di penis tu datang lagi, rasa pedih dan nilu serta macam gatal sedikit. Sakit sangat tetapi tahan jer lah. Sakitnya dalam keadaan biasa dan lepas buang air kecil. Syah minum air banyak-banyak. Jam 00:00hrs Syah paksa diri untuk tidur. Macam tu lah Syah ada-ada jer sakitnya. Mungkin tak boleh buat kerja berat kot. Bangun pagi semalam rasa sakit semakin ok dan Insyallah Pagi nie 14.05.2011 rasa tu semakin hilang dan beransur ok. Insyallah.

No comments: