Monday, May 23, 2011

Menu Buka Puasa Sunat Hari Nie

23.05.2011, Isnin - Hari nie Syah balik ke Rawang Residence menaiki Shuttle KL - Ipoh dan masa di KL Sentral tadi banyak jaga (pengawal keselamatan) gila berjaga ingatkan apa rupannya ada pengambaran filem. Tak filem apa tah dan nampaknya macam bukan orng malaysia jer. Guard tu pula warga asing sesuka hati jer halau orang untunglah orang malaysia nie baik-baik belaka jika tak mereka yang kena halau dari Malaysia. ok lupakan jer lah cerita orang yang tak reti adat tue.

Sampai Rawang jam 18:45hrs dan Syah ke Giant beli Garlic Bread untuk buka puasa. Dari Giant ke Stesyen Bas Rawang dan sementara tunggu bas Syah beli roti High5 Sambal Ikan Bilis dua bungkus dan sekotak Yeo's Soya Bean Milk untuk buka buasa dalam bas. Sebelum buka puasa Syah makan supplement untuk lutut terlebih dahulu baru makan sebungkus roti sambal ikan bilis tu. Satu lagi ada Syah simpan dalam peti sejuk. Bas jalan jam 19:30hrs dan Syah sampai approx jam 20:00hrs. Sampai rumah Syah solat Maghrib dulu. Lepas solat Syah buat Vono Instant Mixed Mushroom Soup dan panaskan Kacang Kuda Rebus dalam Microwave.

Kat offfice tadi Syah beli Pasta dan Kacang Kuda Rebus untuk berbuka puasa. So Menu buka puasa hari ini adalah Horlic O Panas, Pasta, Sup Cendawan Campuran, Garlic Bread (Roti Bawang Putih) dan Kacang Kuda. Memang kenyang gila. Hehehehhe............. Nie jelah menu buka puasa orang bujang............ Makan semua.

No comments: