Wednesday, May 18, 2011

Balik Rawang

18.05.2011, Rabu - Hari nie Syah balik Rawang Residence dan disebabkan hendak cepat Syah naik Shuttle KL-Ipoh jam 18:05hrs dan sampai 45 minit kemudian. Dari Rawang naik bas ke Rawang Residence. On the way balik Azrin call dan dia ingatkan Syah masih dalam perjalanan balik Rawang tetapi Syah inform dah nak sampai Rumah. Dia di KTM sebab nak fetch Arip yang buat latihan industri di KL Sentral.

Dalam perjalanan balik nampak suami Loy pegang anak anjing dan Syah tanya Loy anjing dia ker dan dia kata yer. Sebenarnya adik dia punya tetapi anaknya hendak dan dia inform Syah anakpun susah nak jaga ini tambah anjing lagi katanya, Hehehehhe............ anjing tu jenis bulu panjang choklat. Cantik gak anjingnya tue. Jiran Syah Chong tak ada rumah dan pintu pagarnya terbuka. Mungkin mereka sekeluarga ke kedai.

Sampai rumah Syah nampak rumah gelap. Biasanya Syah pasang lapu walaupun Syah tiada dirumah, rupanya automatik dia jatuh, mungkin ada kilat kot masa Syah di KL. Masalah besar lah ................. buka pintu satu rumah bau busuk sebab barang-barang dalam petisejuk sudah busuk . Satu hal mengemas dan mop lantai dan bau still ada. Bau macam sayuran busuk tu. Terpaksa Syah buka pintu depan dan belakang serta buka kipas. Minta-minta baunya hilang. Selepas kemas tadi Syah ke kedai beli sedikit keperluan dapur.

Ok Syah nak solat Insyak dan bateri notebook Syah sudah makin habis dan chargernya tertinggal di KL Residence Pula. Sehingga berjumpa lagi dilain entry.............. Selamat Malam Semua.

No comments: