Wednesday, April 6, 2011

Makan Malam

10.04.2011, Ahad - Sekarang jam 20:21hrs dan Syah sedang menonton Berita yang banyak berkisar mengenai pilihanraya Sarawak. Petang tadi Syah call Azrin sebab hendak ajak dia ke Pasar Malam Country Homes tetapi Arip yang jawab dan inform mereka diluar. So tak tahu nak makan apa jadi Syah buka peti sejuk ada tuna dan Syah makan dengan Wholemil Bread sahaja. Syah juga makan Munchy's Strawberry and Blackcurrent Crackers dan Kuih Potong. Memang lapar sebab lunch tadi Syah makan Horlic + Oat dan Kuih Potong sahaja. Kuih Potong nie macam biskut tapi dalamnya ada Read Bean paste kot?

Memang lapar gila nak makan Mee Segera dah habis dan jika hendak kekedai Indian tu hari macam nak hujan pula dan ada kilat. Tak per lah makan apa yang ada sahaja. Tu lah Ada Kereta tapi tak tahu bawa so.............. apa sudah jadi.............. siapa yang susah sekarang........ diri sendiri juga yang susah.........

Lutut Syah rasa ok tetapi sekarang sakit pula sebab lepas Maghrib tadi Syah naik tangga siap lari-lari sedikit dan tetiba terus sakit semula. Bukan apa Syah terlupa yang lutut Syah tu sakit sebab nak cepat ambil barang tadi. Hehehhe ada ada jer Kannnnnnnnnnn?

No comments: