Friday, April 29, 2011

Muss, CD,Kak Lang Ella, Nurul, Firdaus and Haziq Celebrate My Birthday @ Rawang Residence

Dari kiri Nurul, Muss, Firdaus dan Haziq manakala Nurul dan kak Lang Ella dan Cd mengambil gambar Syah.

07.05.2011, Sabtu - Hari ini bertuah rasanya Syah kerana ada orang yang sambut birthday Syah di Rawang Residence. Birthday Syah jatuh pada 24 April lepas. Birthday yang ke 44. Mulanya Muss kata dia hendak datang untuk hantar meja taman Syah. Muss kata dia datang dengan Cd dan minta tolong Nurul (Papa Haziq) dan Haziq bawa barang tu guna van Nurul. Bila Muss call dia dah ada di Rawang dan Syah marah sebab mengapa dah sampai Rawang baru nak call sebab Syah nak sediakan makanan.


Muss kata nak suprisekan Syah. Dia bukan sahaja beli KFC tetapi kek birthday untuk Syah. Siap letak nick name Syah lagi kat kek tu. Bila Nurul sampai Syah lihat bukan sahaja dia dan Haziq sahaja yang datang tetapi Kak Lang Ella dan Firdaus ada sekali. Heran juga Syah mengapa Kak Lang tak inform nak datang walhal dia call Syah tengahari tadi. Rupa-rupannya dia pun nak buat kejutan kat Syah untuk celebrate birthday Syah di Rawang Residence.

Dari kiri my brother Muss, Cd, anak saudara Syah Firdaus, Haziq, Nurul (Papa Haziq) dan my sister Kak Lang Ella. Terima kasih semua kerana sudi datang ke Rawang Residence meraikan birthday Syah.
Syah sediakan Mushroom Soup, toasted wholemil sandwich, coklat dan buah anggur manakala miniman fresh orange. Muss bawa set KFC, birthday cake dan egg tart manakala kak Lang Ella bawa mee goreng dan Meehon goreng. Memang banyak makanan tu untuk tujuh orang. Syah tapaukan Haziq dan Muss ballance makanan nie. Kak Lang Ella, Nurul, Haziq dan Firdaus balik selepas Maghrib kerana Kak lang hendak ke Sogo.
Inilah hadiah birthday Muss kasi kat Syah. jam gantung. Thanx Bro................... really appreaciate it. Muss dan Cd balik selepas waktu Insyak. Jam 21:50hrs tadi Muss call inform dia baru sampai KL Residence kerana jalan jem katanya di Rawang. Syah sempat ucapkan terima kasih belikan kek dan sambut birthday Syah tadi. Sekali lagi terima kasih Muss, Cd, Nurul, Kak Lang Ella, Haziq dan Firdaus kerana sudi meraikan sambutan harijadi Syah. Jam 22:15 tadi Kak Lang Ella call inform dia nak bertolak balik dari Sogo ke rumah. Syah sekali lagi ucapkan terima kasih pada Kak Lang Ella dan semua. Dan Kak Lang Ella ingatkan Syah mengenai appointment kami esok. Adalah.................. tunggu entry untuk esok pula iya. Hehehehhe.............

1 comment:

esmersz00 said...

hpy... belated birthday ..yerrr