Wednesday, April 6, 2011

Buka Puasa Malam Jumaat

Juadah berbuka puasa di Rawang Residence Malam Ini. Mee Goreng, Ayam, Hati dan Pedal Goreng, Tuna Wholemil Sandwich dan Carrot, Green Apple & Celery Ice Blanded.

07.04.2011, Khamis - Hemmmmmm inilah juadah buka orang bujang hari nie. Petang tadi Syah ke Pasar Malam Taman garing Utama di Rawang Residence Syah. Tak tahu nak makan apa lalu Syah beli Mee Goreng RM2.00, Ayam , Hati dan Pedal Goreng RM4.00, Carrot dan Tomato RM4.10. Syah juga beli gula-gula RM1.00 serta Kuaci Putih RM2.00 dan Syah beli tiga bungkus. Kat rumah ada banyak lagi balance Wholemil Bread dan iannya expired hari ini tetapi jika anda letakkan dalam peti sejuk iannya boleh tahan lebih lama lagi dari tarikh expirednya tetapi kena periksa dahulu dan jika ada kulat terpaksalah dibuang tetapi jika diletakkan dalam peti sejuk insyallah 2 hari lagi boleh pakai dari tarikh luputnya.

Sampai Rumah Syah buat juice Green Apple, Celery dan Carrot ice blanded untuk berbuka puasa. Syah juga buat Tuna Wholemil Sandwich. Banyak nampaknya juadah berbuka puasa malam nie. Selepas Azan Syah Solat dahulu dan baru berbuka. Sekarang jam 20:15hrs dan Syah sudah berbuka tetapi kenyang sangat dan sandwich tu Syah simpan dalam peti sejuk dahulu. Malam Nie Malam Jumaat Keliwon Ker...... Hehehehehhe Scarry ............ Ok sehingga berjumpa lagi di lain Entry.

No comments: