Wednesday, April 6, 2011

Tetamu Rawang Residence

09.04.2011, Sabtu - Shukur Alhamdulillah hari ini bahagia rasanya sebab ada tetamu datang ke Rawang Residence Syah. Hilang rasa boring dan sunyi Syah walaupun mereka datang sekejap sahaja. My Brother, Sister and Nephew yang datang. Kalau anda tengok gambar diatas dibarisan hadapan sekali dari kiri Muss dan Cd manakala dari belakag sebelah kiri, Haziq, Firdaus, Heheheh Tuan Punya Blog dan Kak Lang Ella manakala photographernya adalah Papa Haziq, Nurul.

Pada mulanya Syah ingat Muss, Cd, Nurul dan Haziq yang datang tetapi Kak Lang Ella dan Firdauspun ada sekali. Sebelum bertolak dari KL Residence approx 15:30hrs Kak Lang Ella call inform dia datang sekali. Syah ada baca FB Kak Lang Ella respond comment kat pic Fisioterapi Syah dan dia inform orang tu yang dia nak datang Rawang tengok Syah. Ingatkan dia bergurau jer.

Syah hanya buat Tuna Sandwich, Green Apple, Coke dan Orange Twister untuk tetamu. Adalah hampir dua jam mereka dirumah Syah dan hilang kesunyian dan rasa sakit Syah. Mereka datang untuk bawa baju dan cermin yang Syah beli tahun lepas kerana bilik Syah di KL Residence sedang dalam proses renovation. Muss infor renovation KL Residence berjalan lancar as scheduled. Syah sempat call Azrin informed mereka datang dan Azrin datang rumah Syah sekejap jer untuk berjumpa mereka kerana dia juga sedang menunggu tetamu.

Jam 19:30hrs tadi Kak Lang Ella call, inform dia ada disurau Jejantas Sungai Buluh untuk berhenti solat Maghrib. Sekarang jam 20:48 hrs dan Syah call Kak Lang Ella sebab nak tanya dah sampai ker belum tetapi Kak Lang Ella inform dia di Sogo rupanya bersama-sama Haziq, Firdaus dan Nurul. Heheheh jalan sakan dia rupanya. Lepas tu Syah call Cd dan mereka juga sudah sampai di Wizuri Kondo. Sementra KL Residence renovation, Muss stay di Wizuri Kondo untuk sementara waktu.

No comments: