Friday, July 22, 2011

Pagi Jumaat dan Aktiviti Malam Jumaat

Dinner Malam Tadi @ Rawang Residence


22.07.2011,Jumaat - Salam Jumaat kepada semua, Apa khabar hari nie semuga anda dan keluarga serta orang tersayang dalam keadaan yang mengembirakan. Semalam Syah balik ke Rawang Residence. Macam biasa Syah naik Komuter dan sampai selepas Maghrib. Dalam trai Arip sms inform ibu Che Wan (kawan kami) meninggal dunia. Masa sampai di Rawang Residence sudah waktu Maghrib dan nampak Bak sedang buang sampah dan Syah sempat tegur dia. Selepas solat Syah ke Pasar Malam dan tak nampak kereta Azrin, mungkin dia ambil Arip atau ziarah kerumah Allahyarhamah ibu Che Wan sebab mereka berjiran dulu masa duduk di Selayang.

Selepas solat Insyak, Syah sms ucap takziah pada Che Wan dan Che Wan balas sms Syah dan ucapkan terima kasih. Malam tadi Syah terpaksa tidur di master bedroom dan bawa netbook Syah ke tingkat atas dalam bilik tu kerana kad Astro Syah tertinggal dalam bilik Syah di KL Residence. Dalam bilik ada TV tetapi dan terpaksalah tengok channel yang manual tu. Nak buat macam mana dah terlupa nak ambil. Earphone Syah pun tertinggal dan sunyi rasanya dalam komuter. Sabtu nie baru balik KL semula. Syah makanpun dalam bilik tidur malam tadi. Syah makan buah tembikai dan laksa yang dibeli kat pasar malam. Syah beli juga kuaci putih RM10.00 untuk bawa ke KL Residence kerana Muss dan Cd memang suka makan benda tu, Syah pun sama.

Pagi nie Syah terbangun jam 05:00hrs dan terus mandi dan sediakan Herbalife untuk breakfast. Syah hanya minum Aloe sahaja manakala teh dan Formula 1 Syah tawpaw bawa office. Siap letak dalam botol lagi. Pagi-pagi lagi Syah dah blend formula 1 tu. Minum Aloe jer, tak minum teh takut banyak sangat minum dan terkencing-kencing dalam perjalanan nanti. Kalau naik LRT boleh lah berhenti di mana-mana stesyen tapi kalau naik komuter boleh gak berhenti alamat ketingalan train lah jawapnya sebab kekerapan komuter dan LRt bagai langit dengan bumi bezanya. Siapa naik public transport taulah kan apa maksud Syah tu.

Ok jap lagi nak keluar rumah tunggu bas jam 07:00hrs dan lewat sedikit gerak hari nie. Sehingga berjumpa lagi dilain entry Syah doakan agar anda semua dan keluarga juga diri Syah dan keluarga sentiasa dilindungi Allah S.W.T, di berikan kesihatan yang baik serta dimurahkan rezeki hendaknya. Amin.

No comments: