Wednesday, July 27, 2011

Dinner @ Aziz Al-Amin

Menu Malam Nie Nasi Goreng Cina dan Tomyam Ayam - Mamam Semua............

27.07.2011, Rabu - Petang tadi masa Syah balik ke KL Residence ingatkan hendak beli Ayam Goreng Uncle Bob tetapi fikir punya fikir tak jadi lalu Syah balik jalan kaki ke KL Residence. Try to call Muss tak dapat dan terjumpa Cd dan Arip kat Stesyen Melati - Cd tunggu Muss dan Arip tunggu Azrin, tak tahu lak mengapa Arip tunggu Azrin kat sit, entahlah tak tanyapun nanti takut gangu privasi orang. Lalu Syah cakap pada mereka Syah jalan dulu. Ssampai surau terasa nak makan pula lalu Syah singgah di gerai Aziz Al-Amin. Kat atas tu ler dinner Syah malam nie ; Nasi Goreng Cina dan Tomyam Ayam dengan harga RM9.00 dan Syah tak order air kerana ada mineral water. Lepa staff tu hantar makanan Syah tanya ada air asam jawa tak dan dia kata tak ada.

Masa makan Muss call dan tanya kat mana Syah cakap tengah makan dan dia tanya napa tak inform dan Syah kasitau dia, Syah call rumah tak angkat. Dia kata dia berada di Medan Idaman betulkan handphone. Lepas makan Syah balik terus ke KL Residence dan mereka sudah ada dirumah. Sekarang jam 21:26 dan Syah nampak Cd tanak nasi dan masak sardin, telur dadar dan kobis goreng. Syah tanya buat apa tu dan dia kata nak makan. Lapar agaknya mereka. Tulah nak contact Muss tak dapat sebab handphone dia problem kalau tak boleh makan sama tadi. Lunch tadi Syah makan Mee Jawa, Kacang & Ikan Bilis Berlada dengan harga RM5.00, Nenas dan Lai Chee Kang RM3.40. Syah beli di pusat penjaja Menara Tm.

Penting juga handphone nie yer sebagai alat komunikasi. Masa dulu tak ada handphone ok jer semuanya berjalan lancar .......... tapi sekarang dah jadi satu keperluan asas. Dulu kalau pakai handphone orang akan kata WOW pakai handphone lah............ tetapi sekarang kalau tak pakai handpnone orang pula akan kata WOW tak ada handphone? Kannnn..............

No comments: