Monday, July 4, 2011

Busy Day

04.07.2011, Isnin - Hari nie memang busy giler coz giler pun tak busy macam nie. Macam-Macam hal mana yang nak bayaran segera lah, kena buat Shopping Cart barulah ......... Adoi........................ Pagi tadi ada Enggagement Session yang dilaksanakan secara VC keseluruh Group Human Capital satu Malya di bawah seliaan Dr. Zainal Abu Zarim. Wawancara dengan Syah mengenai Upselling Sales tempohari ada diselitkan sekali dalam presentation ................... Hehehehhe malu lak rasanya. Lepas tu masa umumkan Birthday untuk suku tahun kedua, gambar Syah keluar dulu kat slide. Ini mesti kerja buda-budak "production" nie.

Petang tadi Syah hantar Payment ke TM Annexe 2 untuk Pemenang TM Group Award Nite 2011 dan reimbursement En Saiful. Banyak lagi yang belum siap dan Syah hantar mana yang urgent dahulu. Sempat call Celcom untuk buat bayaran bill Muss dan lari ke TM Point untuk bayarkan bil Ayahanda. Untuk orang tak ramai 5 minit jer dah selesai tupun Syah pergi waktu TM Point dah nak tutup.

Balik KL Residence hari nie. Petang tadi jumpa Arip jap di KL Sentral untuk brief dia pasal Kek Pertunangan yang Syah hendak tempah. Actually nak jumpa waktu lunch tapi keadaan tak mengizinkan. Lepas tu ke KLCC cari idea nak buat gubahan untuk coklat lak. Sampai KL Residence selepas Maghrib. Hari nie start diet dan tsebab busy Syah tak makan pun dan rasa kenyang, pagi dan malam nie Syah ambil Herbalife jer dan makan sedikit kuaci. Memang tak lapar tapi Penatnya hari nie.......... Adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

No comments: