Wednesday, May 23, 2012

Jalan Kaki Bas Rosak

23.05.2012, Rabu - Perjalanan kepejabat pagi tadi berjalan lancar begitu juga on the way balik naik komuter ke Rawang semuannya as scheduled.  Hari nie dapat naik bas 18:30hrs ke Rawang Residence dan driver lain pula petang nie tak tahu kenapa.  Malangnya on the way ke Rawang Residence bas rosak tengah jalan dan nasib baik sudah hampir ke Rawang Residence Syah.  So Syah dan beberapa penumpang lain jalan kaki bali ke taman perumahan kami.Adalah 20 minit kami berjalan kaki dan yang tergelaknya kami sama-sama jalan dengan lembu tetapi disebelah jalan yang lain kerana time nie masa lembu-lembu tu balik kandang ............ cuak gak takut kena kejar tetapi tak jadi apa-apa pun.  

Sampai rumah sahaja dah Azan Maghrib dan depan rumah macam ada benda tak tahulah najis anjing atau muntah kucing,malas nak membeleknya lalu Syah bersihkan dahulu sebelum masuk rumah.  Lepas solat Maghrib Syah buat Mee Udon Sayur dan sekarang jam 21:53hrs dan baru lepas Solat Insyak dan nak baring-baring sambil mentenet dan tertidur seperti  kebiasannya............ Selamat Malam semua.

1 comment:

Anonymous said...

Letih juga jln balik kat rumah nie... nasib baiklah lah lembu kat sebelah jaln sana... kalau x sekali lah kitorg jln dgn lembu2... huhuhu.. Bas asyik2 rosak lah ... bosan... hhuhu...