Monday, March 14, 2011

Kesihatan Syah

14.03.2011, Isnin - Semenjak semalam kadangkala testis Syah rasa sakit macam dulu bila lepas buang air besar atau kecil. Pagi tadipun sakit tu Syah rasa selepas buang air besar. Kepala Syah juga kadangkala rasa sakit. Menurut kak Siti dari Kelab Nutrisi Plaza Pantai itu adalah kesan penyembuhan daripada Makanan Nutrisi yang Syah ambil tu. Syah nak cerita lanjutpun masih tak faham lagi. Rasa nak demam pun ada. Tengahari tadi memang rasa mengantuk dan Syah tidur. Kesan-kesan seperti mengantuk, sakit-sakit dibahagian tertentu badan ini pernah Syah dengar dari ahli-ahli Kelab Nutriisi dan iannya adalah healing proses bersifat sementra.

Tadi macam tak ada selera nak makan dan Syah makan dua bun bilis on the way ke KL Sentral untuk balik Rawang. Sampai rumahpun macam tu tapi Syah masak juga dan buat Mee Segera Cintan campur tahu dan cendawan. Lepas tu baru ada selera dan Syah makan pula Jacob's low fat high fibre cicah dengan soyabean. Sekarang jam 22:52 hrs dan Syah sedang menonton Mistik Alam Htam di Astro 104 sambil melayari internet.

By the way tadi Syah call Cd dan dia inform kereta cina tu tak parking lagi di parking lot kami dan Syah cerita pasal Syah bertekak dengan Jaga tu malam dan pagi tadi. Cd baru balik dari Johor kerana menghadiri perkahwinan adiknya.

No comments: