Thursday, March 24, 2011

Bekas Isteri Tengku Fakhry Utamakan Kerjaya Dari Cinta

Gambar terbaru Mano yang semakin Jelita - Gambar dianbil daripada Kapanlagi.com

25.03.2011, Jumaat - Bekas isteri kepada Tengku Muhammad Fakhry Petra ibni DYMM Sultan Ismail Petra, Manohara Odelia Pinot atau lebih dikenali dengan panggilan manja Mano dalam kenyataannya kepada Kapanlagi.com pada 21.03.2011 memaklumkan bahawa buat masa ini beliau lebih mementingkan kerjaya daripada cinta dan memaklumkan tidak akan terburu-buru untuk mencari pasangan hidup. Sekarang Mano juga bergiat aktif dalam aktiviti-aktiviti sosial selain daripada bergiat cergas dalam bidang hiburan.


Katanya kepada Kapanlagi.com

  • “Kalau untuk pacar, aku nggak ingin buru-buru, karena hal seperti itu nggak bagus kalau buru-buru, dan lagi juga aku nggak pernah menargetkan. Tapi aku juga nggak menutup diri, aku open kok untuk semua, tapi sekarang aku lagi fokus kerja saja"

  • “Sampai sekarang belum ada yang deketin aku, gimana dong? Ha..ha..ha.., sudah gitu banyak teman-temanku yang bilang aku tomboy.”

Mano juga menafikan gosip diantara beliau dengan sebarang lelaki dan segala hubungan berkenaan adalah atas dasar kerja atau urusan perniagaan.

No comments: