Thursday, April 12, 2012

Aktiviti hari ini

12.03.2012, Khamis - Pagi nie Syah ketempat kerja dari KL Residence co pagi nie terpaksa ke Plaza Vads, Taman Tun Dr Ismail kerana ada English Assessment. Projek nie dipanggil "Back to Oxford" dan iannya adalah diwajibkan. 1st time kesana dan tak reti jalan sebenarnya. Member Syah, Kak Laili google cari bas ketempat tu dan dapat. Syah tunggu Rapid Bas U82 di KL Sentral dihadapan bas yang ke LCCI-Air Asia tu, Syah inform driver tu bagi tahu bila dah sampai tempat tu tetapi bila sampai Syah nampak bangunan tu dari tepi jalan dan terus turun dan di lupa kot nak inform syah. Untung ternampak kalau tak merewang kemana pun tak tahulah.

Sampai jer, Syah ronda-ronda kawasan tu dan singgah pasar besar TTDI, bersih gak pasarnya dan sayuran nampak segar tetapi harga barang kat sini mahal sebab Syah tanya jambu air satu pack tak sampai sepuluh biji dijual dengan harga RM10.00/pack. Hampir jam 08;30hrs Syah bergerak ke Plaa Vads dan tanya jaga mana M Floor dan dia boleh kata tak tahu dan minta kami semak signboard. Ada-ada jer kan. Assessment bermula jam 09;00hrs dan berakhir jam 11:00hrs. Sebelum balik Syah ke pasar sekali lagi tengok-tengok barang. Sampai office hampir jam 12;30hrs dan terus lunch Laksa @ gerai Pak Yope. Lepas makan naik office semula.

Gambar kat atas tu PC baru Syah. Shukur alhamdulillah dapat gak pc baru akhirnya dan senanglah sedikit kerja lepas nie............ Balik macam biasa naik komuter tetapi masa sampai di KL Sentral tak sempat nak masuk komuter kerana dah tutup. So tunggu next train. Sampai Rawang hampir jam 19:30hrs dan Syah dapat naikbas jam tujuh setengah. Sampaijer Rawang Residence Syah ke pasar malam beli air cincau soya dan laksa untuk dinner. Hari nie dua kali makan laksa.

Sekarang jam 23:55hrs dan Syah hendak tidur ............ jumpa lagi dilain entry

No comments: