Monday, April 23, 2012

23.04.2012, Isnin - Letih betul rasanya pagi tadi betullah kata orang kalau kita asik bekerja penuh seminggu mesti rasa letih.  Berat rasa nak bangun subuh tadi tetapi digagahkan juga kerana perasaan macam tu memang tak boleh dilayan langsung kerana ia akan menjadikan kita lebih malas lagi.  Perjalanan naik bas dan komuter berjalan lancar, shukur alhamdulillah Syah sampai awal pagi nie dan terus sambung kerja yang perlu diselesaikan hari ini kerana proses account closing.

Breakfast  tadi cereal dan low fat milk dan masa buat entry nie baru Syah ingat tak makan ubat lagi. Alamak ............ jap yer nak makan ubat dulu .......... Macam nielah kalau dah berumur dan banyak kerja, jadi cepat lupa.  Ok dah makan ubat dah untuk piles Syah dan minyak ikan.  Sebentar lagi nak tinjau kat foodcourt mencari menu lunch hari nie, mungkin as usual Laksa.
  
Gambar nie masa dalam "My Komuter" pagi tadi dari Rawang ke KL Sentral dan tiba-tiba ada member FB sms Syah tanya nak hadiah apa untuk birthday Syah esok. Hemmmmmmmm.......... hadiah yang dia nak bagi tu cofee table book tapi mahal sangat, takut lah nak terima. Mulanya dia tanya nak apa kat FB Message dan Syah bagi nama buku tu tetapi sebenarnya Syah hanya berlawak sahaja.  Actually Syah nak beli buku tu tetapi ada masalah sedikit dan minta tangguh kat pengedar buku tu dan mereka kata ok.


Oklah semua sehingga berjumpa lagi dilain entry ............ selamat menjamu selera yer semua, lunch apa hari nie?

No comments: