Saturday, April 21, 2012

Tuanku Hajah Haminah Hadiri Majlis Jamuan Mesra Kanak-Kanak Bersama Raja Permaisuri Agong


21.04.2012, Sabtu - Hari ini Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah telah berkenan meraikan hampir 500 murid sekolah dalam majlis jamuan mesra kanak-kanak bersama Raja Permaisuri Agong.  Majlis diadakan di Istana Negara sempena pertabalan Yang di-Pertuan Agong ke-14. Majlis dimulai dengan persembahan tarian "Mengadap Balai dan Asyik" dari Sekolah Rendah Long Ghafar, Kota Baharu, Kelantan dan diikuti dengan persembahan ghazal Sekolah Rendah Seri Bahagia, Benut, Pontian, Johor dengan lagu "Seri Mersing" dan "Penawar Rindu"

Selepas itu persembahan nyanyian dan tarian "1Malaysia" mengambil tempat menghiburkan Tuanku Hajah Haminah yang dipersembahkan oleh Sekolah Rendah St James, Likas, Sabah serta diikuti tarian India dari Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Taman Melawati, Selangor.  Manakala kanak-kanak istemewa dari Sekolah Pendidikan Khas, Setapak, Kuala Lumpur mempersembahkan lagu "Sway" dan "Ombak Rindu". 

Sebagai penutup tirai, semua murid-murid yang mengambil bahagian menyanyikan lagu "Merafak Sembah" yang digubah khas oleh Kementerian Pelajaran khs untuk majlis ini.  Turut mengiringi Tuanku Hajah Haminah adalah Datin Seri Utama Masnah Rais manakala pengacara majlis adalah tak lain tak bukan Aznil Haji Nawawi.

Sumber " Bernama


1 comment:

Anonymous said...

When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment
is added I get three e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from that
service? Bless you!

Here is my page penis advantage review
my site: penis advantage,penisadvantage,penis advantage review,penis advantage reviews,penis Advantage scam,does penis advantage work