Saturday, November 5, 2011

Sultan dan Raja Permaisuri Perak Darul Ridzuan Menyaksikan Vieanna Boys Choir

05.11.2011, Sabtu - Malam tadi Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbuddin Shah ibni Almarhum Sultan Yussuf Izzuddin Shah Ghafarullahu-lah dan Raja Permaisuri Perak Darul Ridzuan Duli Yang Maha Mulia Raja Permaisuri Perak Darul Ridzuan Tuanku Bainun telah berkenan mencemar duli menyaksikan Persembahan Kumpulan Vieanna Boys Choir. Persembahan kior 26 orang kanak-kanak lelaki ini diadakan di Dewan Plenari, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC). Kumpulan ini mengadakan persembahan di Kuala Lumpur selama dua hari dan terdahulu kumpulan ini pernah datang kesini pada 2004.

Selain daripada persembahan Vieanna Boys Choir, para hadirin juga dihiburkan dengan persembahan kior dari Malaysia, Permata Seni Negara yang menyumbangkan tiga buah lagu termasuk lagu "Rasa Sayang" yang mendapat perhatian dan tepukan gemuruh penonton. Nampak gayanya Tuanku Soltan tak menonton Anugerah Skrin ropa nye malam tadi yer ........... Hehehhehe

Turut serta dalam majlis ini adalah DYTM Raja Puan Besar Perak Darul Ridzuan Tuanku Zara Salim ; Timbalan Perdana Menteri dan Isteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin dan Puan Seri Norainee Abdul Rahman ; Mantan Perdan Menteri dan isteri , Tun Mahathir Mohamed dan Tun Hasmah Mohd Ali serta Menteri Pelancungan Datuk Dr. Ng Yen Yen.

Nota : - Info dari Bernama

No comments: