Tuesday, November 1, 2011

My Sister Intan Datang Melawat

01.11.2011, Selasa - Petang tadi lebih kurang jam 18:00hrs Syah dan Daus hendak pergi Dinner @ Cafe di Ampang Puteri nie dan tiba-tiba my Sister Intan Call tetapi terputus-putus. Sampai kat bawah, Syah call semula Intan dan tiba-tiba dia ada kat depan Syah dan terus invite dia dan Am, hubbynya Dinner sekali. Lepas order Syah nak bayar tiba-tiba Am datang bayarkan.

Hari nie Syah makan Nasi Goreng Kampung dan Telur Dadar, Intan, Am dan Firdaus makan Nasi Goreng Paprik Ayam manakala minuman pula Milo O Kosong Panas, Teh O Ice dan Milo Ice. Semuanya RM25.00 dan lepas makan mereka lepak sekejap kad wad Syah. jam 20:00hrs Intan bertolak balik. Thanx Intan dan Am coz datang visit Syah.

By the way my brother Muss tak dapat datang lagi hari nie coz kaki dia terpelecok masa nak ke Ampang Puteri malam nie jam 07:20hrs tadi. Ialah musim hujan nie dan diapun memang ada masalah Ghout dan Kaki dan mendapatkan treatment di Pusat Rawatan Islam, Jalan Tun Razak dan Syah inform tak payahlah datang dan dia call pun dah memadai sebab Syah tahu diapun tak sihat. Syah tanya Cd mana dan Muss kata dia kerja...............

No comments: