Saturday, November 12, 2011

Home Sweet Home

12.11.2011, Sabtu - Home Sweet Home ................. Syah sampai ke Rawang Residence hari nie hampir jam 20:00hrs dan hujan renyai-renyai. Keadaan rumah semuanya berkeadaan baik dan sempurna. Terima kasih Ya Allah kerana Makbulkan Doa Syah supaya keadaan Rawang Residence Syah berada dalam keadaan yang baik sepanjang dua malam Syah di Kak Lang Residence di Ampang.

Syah bertolak pagi tadi hampir jam 12:30hrs dan turun ke Ampang Park. Ingatkan hendak naik LRT ke KL Sentral dan naik Komuter tetapi last minute Syah tukar plan. Syah singgah KLCC untuk solat Zohor sekejap dan untung ada kerusi kat Surau KLCC. Lepas tu Syah menyaksikan persembahan kanak-kanak dari The National Autism Society of Malaysia. Terharu melihat mereka yang berjaya menghiburkan kami semua walaupun mereka tidak sesempurna kita. Selepas persembahan tu ada fasion show plak dan Syah lepak tengok kejap sebelum beredar ke Masjid Jamik.

Dari Stesyen Jamek Syah ke Pasar malam dan Makan Laksa lepas tu ke Bangkok Bank untuk ambil bas ke Rawang. Macam biasa jalan jem dan sampai jam 19:00hrs dan hari sudah hujan renyai-renyai. Singgah McD buang air kecil dan ingat nak makan tapi cancelled teringat diet. Sambil tunggu bas Syah makan Ubat Lutut Syah dan masuk 7E beli Bun Kaya. Dalam bas Kak Lang Ella call tanya Syah dah sampai belum dan inform tali pinggang Syah tertinggal.... Alamak .... Mungkin Selasa atau Rabu Syah tidur di Kak lang Residence sebab nak ambil belt itew. Sebenarnya itu tali pinggang kerj Syah. Hemmm............... lupa jer Syah nie... Hem..........

Sekarang jam 21:47hrs dan sambil mentenet Syah menyaksikan Anugerah AIM di Astro 104.

No comments: