Monday, September 12, 2011

Selamat Pagi Isnin

12.09.2011, Isnin - Salam semua apa khabar anda hari nie hopefully everything going to be ok ya? Pagi tadi Syah bangun tidur jam 05:05hrs dan macam biasa malas betul rasanya nak bangun tetapi harus dilawan perasaan yang nakal tu untuk kebaikan diri sendiri. Macam biasa urusan di bank kecil, mandi dan gosok baju seterusnya solat dan bersiap. Leka punya leka jam sudah hampir 06:20hrs dan sudah masa untuk buka pintu dan bersiap untuk tunggu bas tepi jalan Rawang Residence Syah.

Driver yang biasa tu hari nie bawa bas dan senang sedikit coz dia nie ikut masa yang ditetapkan tetapi suka cutilah plak, selalu dan bila cuti we all mesti masalah sedikit hehehehhe........... Sampai di jambatan Rawang Syah dah nampak komuter baru parking kat KTM dan dalam hati kata sempat nie kejar train tu. Bila bas berhenti Syah berlari dan touch kad touch & go tetapi baki kurang, Alamakkkkkkkkkk terpaksa beratur dan panjang plak tu dan dalam hati berdoa sempatlah Syah naik train nie. Doa Syah dimakbulkan dan dapat naik train tu.

Sampai KL Sentral jam 07:45hrs dan tiba di LRT Kerinchi jam 08:00hrs. Sampai office jer Syah lekatkan semula bendera Malaysia sempena Merdeka Celebration di cubical Syah dengan jarum peniti. Syah gunakan masking tapi tetapi benderannya asik jatuh jer, so bawa jarum peniti dari rumah. Jam 09:00hrs nanti ada appointment dengan fisio dan dah dua minggu skip fisioterapi. Ok sehingga berjumpa lagi dilain Entry.

No comments: