Thursday, September 1, 2011

Berangkat Ke Rawang Residence

01.09.2011, Khamis - Hari nie Syah balik ke Rawang Residence begitu juga dengan Razak dan Kak Lang sekeluarga. Nampak gayanya teratak Nenda lengang malam nie. Yang masih belum balik lagi hanya Haziq. Kak Long Janet balik semalam. Razak balik dahulu diikut Syah dan Kak Lang sebelah malamnya.

Tengahari tadi Ayahanda dan Encik datang beraya ke Nenda Residence sekali nak jengok Syah sebelum Syah balik. Paginya my sister Intan datang beraya dan hubbynya Am ajak Syah ikut dia balik sama tetapi Syah kasitau nak ikut Mamat. Dia nak ajak Syah kerana boring seorang-seorang katanya coz Intan tak balik sama dan stay sehingga Ahad, Am fetch dia semula.

Syah bertolak hampir jam 18:00hrs dan jalan agak sesak sedikit mungkin ramai yang dah mula balik ke bandar. Syah ajak Mamat makan tetapi katanya kenyang. Syah sampai Rawang Residence jam 21:30hrs dan ada masalah sket nak masuk rumah coz kunci misplace tetapi setelah dibongkar beg jumpa juga akhirnya.

Syah tanya nak duit minyak tak dan katanya tak payah. Mamat nie kalau dia nak suruh isikan minyak dia akan cakap tetapi kalau dia diam jer atau kata tak payah tu maknanya dia sponser. Mamat tak masukpun rumah dan selepas salam dan cium pipi dia, Mamatpun balik. Ye walaupun dah besar tetapi Syah masih cium pipi Mamat heheheh .............. Anak saudara favourate katakan dan yang paling nakal tetapi tetap famouse dikalangan Uncle-uncle dan Aunty-auntynya.

No comments: