Sunday, September 4, 2011

Cari Satu Rumah Rupanya Dalam Sinki Melepak

04.09.2011, Ahad - Salam semua apa khabar mesti busy hari nie kan? dengan jemputan Rumah Terbuka atau menunggu saudara mara/kawan-kawan yang akan datang bertandang. Syah tak kemanapun beraya. Pagi tadi Syah basuh baju sendiri sebab sikit sangat, 2 helai baju, spenda (heheheh), towel dan seluar pendek dan malas nak guna mesin basuh. Ialah kan caj elektrik dan naik sekarang dan tak payahlah nak membazir.

Muss dan Cd baru balik jam 09:00hrs tadi tak silap Syah. Lepas jemur baju dan keluarkan pasir kucing dalam bilik Muss Syah kat dalam bilik jer sambil dengar radio dan mentenet. Nilah nak citer sket malam tadi Syah alone @ KL Residence dan tinggal bersama kucing-kucing Muss yang tiga ekor itew, Si Hamster, Noami dan Blackie.

Tiba-tiba terasa nak mencheking apa budak-budak hitam dua ekor si Noami dan Blackie buat. Nampak si ekor pendek tu ada dan yang panjang tu entah kemana. Cari satu rumah nie ingatkan dia terlepas keluar. Kalau lepas alamat jenuhlah nak mencarinya kerana mereka tak biasa kat luar coz jenis kucing manja dalam rumah jer tetapi kalau pintu terbuka macam lipas kudung nak berlari keluar dan lepas tu takut sebab tak biasa dengan keadaan diluar.

Akhirnya Syah terpandang dalam bilik air master bedroom Muss dan rupa-rupanya selonggok dia baring sambil mandi (menjilat bulunya) dalam sinki tu. Kat sini ropanya kau melepak yer................. Jenuh Syah carinya, Ish...Ish...Ish....

No comments: