Tuesday, September 20, 2011

GHCM Open House

Baru Lepas Set Rambut........... Hehehhe

20.09.2011, Selasa - Shukur Alhamdulillah Everything berjalan lancar untuk Majlis Rumah Terbuka Group Human Capital Management yang diadakan di Dewan Rumpun Jati, Pusat Latihan Telekom Malaysia atau lebih dikenali sebagai TMTC, Jalan Semarak, Kuala Lumpur. Pagi tadi Syah ke office sekejap untuk ambil duit petty cash nak buat payment bagi Assessment Center. Sebelum ke TMTC Syah singgah ke Central Market coz nak set rambut tetapi rupa-rupanya kedai tu dah tutup dan tanya guard mana ada saloon dan katanya dekat Bangkok Bank ada dan akhirnya jumpa juga kedai tu betul-betul dekat tempat Syah selalu tunggu bas coz sebelum nie tak perasan pun. Cuci dan Set rambut RM15. Tu gambar atas sekali tu masa di Saloon.
Dari CM Syah ambil LRT ke Damai dan dari Damai Syah ambil teksi ke TMTC dan kena caj RM3.70. Sampai jer Syah ke Assessment Center untuk uruskan bayaran Petty Cash dan selepas tu Syah ke Rumpun Jati untuk uruskan kaunter makanan Division Syah. Masa Syah datang barang-barang kami telah disusun. Ini adalah member-member satu Division bersama Big Boss kami Dr Zainal Abu Zarin dan Secretarynya Azlina yang berbaju pink itew. Disebelah Azlina adalah Kak Rose, Fad, Syah, Saiful dan Abang Zul. My Boss Dik Nor dan our Big Boss En Moin tak ada dalam gambar nie manakala seorang lagi Abg Talib MC baru lepas admit Ampang Puteri.
Main juadah hari nie Nasi Lemak, Lontong, Nasi Impit, Lemang, Rendang Ayam dan Daging manakala minuman Teh dan Teh O Panas serta mineral water. Setiap Division diminta membawa juadah sendiri secara potluck dan ada kuih miuh, biskut, kek, puding-puding, tapai pulut, kerepek, coklat, bubur-bubur, rojak buah serta buah-buahan. Meriah siap ada games dan tukar-tukar hadiah.
Beginilah keadaan Dewan Rumpun Jati dan diatas pentas tu disediakan bantal-bantal kecil atas karpet untuk yang ingin makan bersila manakala disebelah kirinya ada pentas untuk persembahan hiburan dari warga GHCM. We all punya counter bawa coklat dan gula-gula. Abang Zul tukan beli barang-barang tu dan kami tong-tong duit RM9.70 setiap seorang. Dengar-dengarnya sepatutnya ada video presentation tetapi mc lupa nak inform dan majlis telah dimulakan. Penat jer dengarnya orang yang buat slide tu sampai jam empat pagi baru siap. Hehehe dah tak rezeki kami nak tengok, tak per dan sabar jer lah yer.


Cuteeeeeeeeee nyer.............................. Ini adalah salah satu coklat dikaunter kami. RM15/bekas. Siap ada gambar tikus dan kumbang lagi. Suka Syah tengok benda nie sebab tak pernah jumpa sebelum nie.

1 comment:

sheera said...

salam,

kalau saya nak buat majlis perkahwinan di dewan rumpun jati
berapa kos?