Wednesday, September 28, 2011

Princess Beatrice Belum Bersedia Untuk Berkahwin

28.09.2011, Rabu - Cucunda Baginda Queen Elizabeth II, Princess Beatrice yang berusia 23 dan baru sahaja menghadiri majlis graduasinya daripada Goldsmith, University of London dalam bulan ini mengeluarkan kenyataan bahawa beliau masih tidak lagi bersedia untuk mengikat sebarang ikatan pertunangan dengan kekasihnya Dave Clark. Kenyataan ini dikeluarkan kerana bosan ekoran daripada desakan masyarakat supaya mereka bertunang. Princess Beatrice dikatakan memaklumkan kepada kekasihnya Don’t ask me to marry you, I’m too busy! Dave merupakan anak seorang jutawan telah menjalinkan perhubungan intim dengan Princess Beatrice semenjak lima tahun yang lepas.

Daripada sumber yang boleh dipercayai memaklumkan bahawa Princess Beatrice belum bersedia untuk berkahwin kerana beliau masih muda dan banyak yang perlu dilakukan sebelum memikirkan soal ikatan pertunangan. Sekarag ini beliau sedang berusaha keras melakukan pelbagai latihan praktikal bagi mencari arah tuju sebenar kerjaya beliau dimasa hadapan. Ada juga menyatakan mungkin beliau ingin mengikuti jejak langkah sepupunya Prince William yang mempunyai hubungan percintaan jangka panjang sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin bagi mengenali hati budi masing-masing.

Entry Syah berhubung majlis graduasi Princess Beatrice : http://tengkusyah.blogspot.com/2011/09/majlis-graduasi-princess-beatrice.html

No comments: