Friday, September 2, 2011

Prince Harry Berpesta Hingga Basah Kuyup

Prince Harry kelihatan basah kuyup ketika berpesta di Vernada Nite Club sehingga Pengurus pusat hiburan berkenaan memberikan beliau sehelai t-shirt putih untuk menggantikan baju yang basah itu, Pada mulanya orang ramai tidak mengenali lelaki yang basah kuyup, bertopi dan berkaki ayam itu adalah seorang Putera Raja. - gambar dari Mail Onlie.
















02.09.2011, Jumaat - Mail Online dalam keluaran 31 Ogos lepas melaporkan bahawa anak kedua Prince Charles dan Mendiang Princess Diana, Prince Harry yang berusia 26 tahun meninggalkan Kelab Malam Vernada bersama dua orang gadis tetapi sebelum itu beliau kelihatan bergembira dengan dikelilingi oleh beberapa orang wanita didalam kelab berkenaan. Prince Willian dikatakan begitu teruja berpesta di Vernada bersama kawan-kawannya. Beliau sebenarnya sedang bercuti di Crotia. Beliau kelihatan menari-nari ditebing kolam sebelum terjun kedalam kolam berkenaan dan dalam keadaan basah kuyup beliau naik semula keatas dan meneruskan tariannya. Sebenarnya pelanggan tidak dibenarkan memasuki kolam berkenaan atas sebab-sebab keselamatan dan diletakkan papan tanda dilarang masuk tetapi beliau dilihat keluar masuk ke kolam berkenaan dengan begitu gembira sekali tanpa dapat dihalang setelah identitinya dikenalpasti, sebaliknya pihak pengurusan mengambil langkah berjaga-jaga untuk memastikan agar beliau tidak tercedera.

Prince Harry sebenarnya cuba melupakan tabiat playboynya dengan menumpukan sepenuh perhatian kepada kerjaya dalam bidang ketenteraan tetapi nampaknya masih tidak berjaya. Baru-baru ini beliau baru sahaja mengakhiri hubungannya dengan model seluar dalam Florence Brudenell-Bruce (25 tahun). Beliau dikatakaan sampai dikelab berkenaan pada jam 02:00hrs selepas minum-minum vodka, whisky dan bear disebuah bar lain dikawasan berkenaan bersama kawan-kawannya. Ketibaan beliau bersama bakal model Ana Simovic, 23, and Svetlana Gavrilovic, 28 dan sahabatnya Tom Inskip tidak diumumkan secara rasmi dan tidak siapapun mengetahui kehadiran beliau. Semasa di kelab berkenan beberapa kakitangan bar tidak mengenali status diraja Prince Harry, sehingga mereka kebingungan apabila Prince Harry cuba memesan minuman beberapa kali tanpa mempunyai wang dan kemudiannya Pengawal Peribadi beliau memberikan beliau wang dan dia mencampakkanya ke kaunter bar sebagai bayaran.

Prince Harry sedang berehat daripada latihan helikopter tenteranya dan terbang ke Cortia menggunakan easyjet pada hari Sabtu dan tinggal dalam sebuah kapal layar sahabatnya berhampiran Hvar yang merupakan sebuah resort terkenal. Varnada merupakan sebuah rumah yang telah diubahsuai daripada sebuah gereja abad ke-16 yang boleh memuatkan 1000 tetamu dan merupakan sebuah distinasi terkenal untuk berhibur di Adriatic. Setelah mengetahui siapa beliau, Prince Harry telah disarankan untuk menggunakan kawasan VVIP tetapi menolak dan memilih ingin bersama-sama berhibur seperti orang biasa dikelab berkenaan bersama-sama teman-temannya. Setelah keluar dari Vernada beliau dikatakan mandi dahulu dipantai sebelum kembali ke kapal layar sahabatnya.

No comments: