Tuesday, September 27, 2011

Aktiviti hari Nie - MC

27.09.2011, Selasa - Salam semua apa khabar, maaf siang tadi tak dapat update blog kerana syah tak sihat dan MC hari nie. bangun pagi tadi rasa badan-badan lemah, tekak kering dan batuk, ada ulcer besar didalam pipi kiri kerana Syah tergigit bahagian tu dan kelenjar ketiak kanan Syah sakit. Kebetulan ada fisio hari nie dan Syah jumpa doktor sekali. Doktor inform tekak dan kerongkong Syah bengkak dan ada jangkitan kuman sebab tu badan Syah rasa lemah dan sakit-sakit macam nak demam. Kemudian Dr. Rasool bagi MC sehari. Lepas jumpa doktor, Syah buat terapi.

Lepas terapi Syah makan mee rebus kat gerai Pak Yope dan terus ke CM gunting rambut dan kemudian ker Mid Valley untuk balik ke Rawang. Selepas solat kat Surau JJ Syah beli kasut kerja disana..........eheheheh kerana kasut sedia ada dah azab koyak dah pun. Kebiasannya orang lelaki nie tak macam perempuan yang suka simpan kasut banyak-banyak dan biasanya lelaki kalau kasut tu dah buruk baru diganti tetapi mana yang banyak duit tu lainlah cerita nye.

Sebelum beli kasut tu Syah beli spenda - Kickers Shorty Briefs, sekotak ada dua color biru dan merah. Mula-mula ingat nak ambil yang warna purple tetapi tak jadi. Dari Mid Valley Syah terus balik ke Rawang. Untuk dinner malam nie Syah buat sup sayur tahu lembut campur mee sua dan buah longan. Lepas makan Syah ambil ubat. Sebentar tadi approx jam 10:00hrs Azrin datang sekejap ke Rawang Residence Syah untuk tumpang fax something ke office dia. Ok lah semua hingga berjumpa lagi dilain entry. daaaa..................

No comments: