Monday, July 26, 2010

FIESTA DURIAN 2010 - 26.07.2010

Berita baik untuk anda yang berminat atau gilakan durian. Tak payah ke pasar malam, pasar tani atau supermarket untuk beli durian terutamamnya warga KL yang sentiasa sibuk bekerja coz masa rehatpun boleh dapatkan durian dengan mudah. Macam mana yek, Begini ................

Sempena Sambutan Ulangtahun ke-16 Muzium Telekom tahun ini, mereka akan menganjurkan pelbagai acara menarik di sepanjang tahun 2010. Salah satu programya adalah kerjasama dengan sebuah agensi di bawah Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani iaitu FAMA atau Federal Agriculture Marketing Authority untuk mengadakan pesta durian yang dinamakan “Fiesta Durian 2010 @ Muzium Telekom”. Dalam program ini mereka akan mengadakan jualan buah-buahan secara besar-besaran selama tiga hari berturut-turut.

Program akan dijalankan seperti berikut :-

Tarikh : 27 Julai 2010 hingga 29 Julai 2010
Masa : 10 pagi – 8 malam
Tempat : Laman Muzium Telekom, Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur

Tiket masuk berharga RM15 seorang dan anda boleh makan durian sampai kenyang, bak kata orang putih eat-till-you-drop. Selain daripada itu, akan diadakan juga kuiz buah-buahan tempatan Malaysia, peraduan meneka berat buah-buahan tempatan dan yang paling best Pertandingan Makan Durian. Senang saja nak kesini, lokasinya berhampiran Menara Maybank dan Puduraya (yang sedang renovation tu). Untuk sebarang keterangan lanjut, anda boleh menghubungi Muzium Telekom di talian 03-2031 9966.

Kalau dah sampai kesini jangan lupa melawat Muzium kami sekali. Tentu ada diantara anda yang tidak tahu kewujudan Musium Telkomunikasi di negara kitakan? Jika anda ingin melihat sendiri rentetan sejarah perjalanan sistem telekomunikasi negara kita, sudi-sudikanlah melawat Muzium Telekom dan sudah tentu anda tidak akan berasa hampa.

So APa LAgi .................... Kan DURIAN tue ................ JOM KITA Serang Muzium Telekom Ramai-Ramai.

No comments: