Saturday, July 31, 2010

Ampang Puteri - 31.07.2010

Syah sampai Ampang Point lebih kurang hampir jam 02:00pm. Berpusing-pusing Syah cari ATM Maybank tapi tak jumpa coz duit sudah tinggal RM30.00 sahaja dalam poket. Tanya orang akhirnya jumpa Maybank tapi Jauh pulak tu tersorok, patutlah tak jumpa. Lepas tu call Kak Lang Ella, minta dia datang Ampang Point coz we all nak makan Meehon Tomyam di food court Ampang Point. Syah dengan Kak Lang makan Meehon Tom Yam Putih dan Firdaus Nasi Goreng Ayam. Kakak yang ambil order tu kata tak ada meehon tom yam putih, dan Syah inform semalam saya makan adapun, tetiba tukang masak tu mencelah dan inform ada-ada awak nak macam semalam yer? kakak tu macam malu jer tapi dia control macam tak ada apa-apa. Kak Lang minum Mineral Water, Syah - Soya dan Firdaus - Milo Ice. Masa nak balik Kak Lang belikan Ku Chik burger di KFC. Masa nie my Sis Intan dan hubby dia sudah sampai. Tak berapa lama we all sampai family Azam, Fendi dan keluarga pula sampai.

Lebih kurang jam 04:00pm tadi Azam ajak keluar minum di kantin tetapi bila kita kesana kantin sudah tutup. We all jalan keluar dan minum di Restoran Ishira, berhadapan Ampang Puteri. Kak Long Janet call inform nak datang bersama-sama suaminya tetap sekarang masih di area Sungai Buluh. Sebentar tadi Haziq call beritahu dia ada di KLCC dengan Papanya. Esok dia balik semula ke Sabak Bernam. Sekarang jam 05:15pm dan we all tak dapat nak balik ke Hospital kerana hujan lebat. Stranded di restoran nie dan Syahpun apa lagi update bloglah jawapnya.

Masa Kak Long Janet datang, tak lama kemudian vendor dari TM datang melawat Azam. Selepas nie Kak Long Janet dan Abang Tooha akan ke Melaka kerana ada seminar. Esok baru balik ke Ijok. Ok Kak Long, have a safe journey.

No comments: