Saturday, October 8, 2011

1086 Statistik Pengunjung ke Tengkusyah.blogspot.com

08.10.2011, Sabtu - Salam dan Selamat pagi. Mengikut statistik pengunjung ke blog Syah semalam menunjukkan angka 1086 pengunjung. Pertama kali blog Syah mencatatkan jumlah pengunjung yang sebegitu banyak dalam satu hari kerana Syah membuat update terkini mengenai Kemangkatan Almarhumah YMM Raja Perempuan Muzwin Perak. Syah mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Jutaan Terima Kasih kepada Anda yang sudi singgah ke Blog Syah. Jika ada kelapangan sudi-sudikan ke blog Syah kerana Insyallah jika tiada aral melintang blog syah diupdate setiap hari.

Syah juga mohon maaf kepada sesiapa juapun jika ada tulisan Syah yang menyinggung hati dan perasaan anda. Jika ada entry yang tidak menyenangkan anda boleh menghubungi Syah meelalu Facebook Message - Prince Maharum Bugis Syah dan kita boleh berbincang untuk mengeluarkan Entry berkenaan dengan Syarat alasan yang munasabah dan kukuh diberikan untuk tujuan berkenaan. Pernah terjadi pada satu Entry Syah berhubung perkahwinan kawan Syah dan suaminya meminta isterinya supaya entry itu dikeluarkan atas alasan yang munasabah dan selepas berbincang dengan Syah dan Syah terima alasannya dan hidekan entry berkenaan.

Diakhir kalam, Terima Kasih sekali lagi Syah ucapkan kepada para pembaca tengkusyah.blogspot.com diatas sokongan anda selama ini.

4 comments:

ABU YAZID said...

Assalamualaikum wbt. Saya memohon untuk copy artikel beberapa gambar untuk dimuatkan di dalam blog saya.

semoga dirahmati Allah sentiasa.

Putra Blog said...

Dont worry syah... You Have a nice articel... sometimes awak rujuk saya and sometimes saya pula yg rujuk awak.. tak payah nak berdengki siapa yang dapat hits lebih atau kurang.. yang penting kita buat kerja mulia dan ikhlas.. tak ramai orang macam kita... berbangga saya... :)

MuhamadSyukri Dzun Nurin
(Http://Syukury.blogspot.com)

tengkusyah said...

Silakan Abu Yazid

tengkusyah said...

Thanx Syuk kerana jadi orang pertama inform Syah mengenai Kemangkatan Almarhumah.