Friday, June 1, 2012

Syah Masuk Wad Isnin Ini

01.06.2012, Jumaat - Salam Jumaat Syah ucapkan kepada semua dan harap anda dalam keadaan memuaskan disamping keluarga dan teman-teman.  Beberapa hari ini Syah terlalu sibuk dengan kerja kerana Kak Rose bercuti panjang dan Syah kena cover kerja-kerja dia.  Disamping itu keadaan kesihatan Syah pun masih belum memuaskan. Buang air kecil tu sudah tak sakit lagi cuma ada masa-masanya dalam keadaan biasa rasa nilu sebelah kiri dari bahagian pusat kebawah  peha Syah. Masalah sembelit dan piles tu beransur ok.  Hari Isnin nie Syah akan masuk wad di Hospital Asunta, Petaling Jaya dan mereka akan buat skop untuk melihat usus dan akan membuat pemeriksaan piles Syah dan mereka juga akan referkan Syah ke pakar urology juga. Doakan agar Syah sihat dan tidak mengalami penyakit yang serious yer, kawan-kawan semua? Actually minggu ini doktor advice Syah masuk hospital tetapi Syah minta tangguh kerana hendak settlekan kerja dahulu. 


Perjalanan ketempat kerja pagi ini berjalan lancar dengan pemandu gantian  cuma semalam dia lambat dan Syah ambil keputusan jalan kaki ke KTM Rawang.  Hampir 20 minit jalan kaki baspun sampai dan mulanya ingat tak hendak naik, tetapi fikir semula naik jer lah dan semalam Syah masuk lambat jam 09:00hrs tetapi Syah sudah sms my boss informed perkara ini.

Syah minta maaf kerana tak dapat nak update blog seperti biasanya dan Insyallah jika ada ruang Syah akan berkongsi cerita dengan anda seperti selalu.  Ok lah semua ................. Sehingga berjumpa lagi di lain Entry. Doakan Syah agar sihat yer..................

5 comments:

azhamsalim said...

Insyaallah semoga selamat nanti

tengkusyah said...

Thanx Azhamsalim. Semuga anda dan keluarga sentiasa dilindungi Allah hendaknya. Amin

azhamsalim said...

Insyaallah..zam pun baru je keluar spital operation tonsil..selalu follow blog ni..

azhamsalim said...

Insyaallah..zam pun baru je keluar spital operation tonsil..selalu follow blog ni..

tengkusyah said...

Oh Ye ker? Take care .........