Wednesday, June 13, 2012

Syah balik Rawang Sekejap

13.06.2012, Rabu - Sekarang jam 11:44hrs dan Syah sampai Rawang Residence jaqm 10:30hrs tadi.  Sempat basuh AEL dan depan rumah dan kemas sedikit dalam rumah dan sekarang nak bertolak ke Ampang semula.  Syah balik sebab dah hampir seminggu lebih tinggalkan rumah. Sorry busy semenjak masuk hospital minggu lepas dan tak dapat update blog raja-raja macam biasa. Apa-apa syah update kemudian. Ok semua nak kejar bas nie nanti terlepas pula. 


Sekarang jam 13:31hrs dan Syah ada di dalam komuter on the way back to Kak Lang Ella residence @ Taman Seri Bayu, Ampang. Nak jadi cerita, dah sampai KTM Rawang Syah rasa was-was dah tutup air dan radio ker belum. Lalu tahan teksi dan tanya berapa jika pergi dan tunggu Syah sekejap dan balik KTM. Teksi minta RM 20 dan Syah tak mahu dan dia kurangkan kepada RM 15 dan Syah kata ok.


Sampai rumah everything ok rupanya, tak ada air terbuka mahupun radio.  Shukur alhamdulillah everything ok ............. bukan apa tadi Syah tergesa-gesa keluar tu yang tidak confident tu. Kat rumah tadi siap kumur-kumur dengan ubat yang Syah sepatut ambil jam 12:00hrs tadi. Sekarang komuter menuju Stesyen Sungai Buloh. Ok jumpa lagi di entry seterusnya.


Update :- Syah turun Stesyen KTM Bank Negara dan singgah solat kat surau sebelum jalan kaki ke LRT Masjid Jamek untuk ke Ampang.  On the way tu Syah beli kacang kuda rebus dua bungkus kat Jalan Masjid India.  Sampai jer Ampang,  sambil tunggu bas ke Taman Seri Bayu Syah beli Apam Balik dua.  Satu Manis dan satu kurang manis dan hanya letak sedikit gula dan jagung tanpa kacang tanah.  Syah sampai rumah Kak Lang Ella hampir jam 16:00hrs dan letih rasanya.  Oklah semua hingga berjumpa lagi dilain entry ........................ Bye

No comments: