Friday, June 22, 2012

Salam Jumaat dan Tak Dapat Update Blog

22.06.2012, Jumaat - Salam Jumaat dan Selamat Pagi kepada semua dan apa khabar anda hari ini.  Syah dalam keadaan memuaskan dan mengenai operation tu adalah sakit sedikit ada masa-masanya dan shukur alhamdulillah sudah hendak ok cuma ada masalah sembelit sahaja yang memeningkan kepala Syah.  Dah buat macam-macam seperti makan sayur dan buah-buahan dengan banyak tetapi still jadi gak pada awal pass motion.  Risau pula takut nanti piles tu jadi semula walaupun sudah operation. Tak tahulah mengapa? minta-minta Allah bantu Syah dan doa Syah tak pernah putus berhubung perkara ini begitu juga dengan doa Ayahanda Syah.  Ayahanda selalu buat solat hajat untuk Syah dan dia juga minta Syah buat solat hajat ubtuk diri sendiri juga agar disihatkan tubuh badan dan dihindarkan dari penyakit.


Hari nie Syah sediakan pindang sayur awal-awal pagi sebab sekejap lagi jam 12:00hrs  hendak tunggu bas ke Pekan Rawang untuk Solat Jumaat.  Lepas solat pula kena balik KL Residence sebab hendak balik ke kampung malam nie bersama Muss, Haziq dan Cd, Insyallah. Tu yang tergesa-gesa sebab nak keluar awal banyak lagi kerja yang perlu diuruskan di Rawang Residence.  balik solat nanti baru Syah makan dan akan keluar semula jam 16:00hrs atau ;epas Asar.  Tak tahu lagi.

Lepas breakfast dengan roti bakar dan makan ubat tadi Syah ke kedai beli minyak tanah untuk bakar Cd-Cd yang tak diperlukan lagi.  Banyak juga tetapi buat apa nak simpan bakar sahajalah kerana itu lebih afdal, nak bagi orang tak boleh kerana cerita yang tak berfeadah............Heheheheh. Semalam baru terfikir nak buang dan bakar sahaja Cd-Cd tu. By the way, Maaf yer Syah tak sempat hendak update blog hari nie kerana kesuntukan masa.  Insyallah jika ada kelapangan Syah akan update blog mengenai raja-raja secepat mungkin.  Maaf yer? Oklah Syah pun hendak bersiap sebab sekarang sudah jam 11:33hrs. Sehingga berjumpa lagi di Entry seterusnya ................ tungguuuuuuuuuuuuuu

No comments: