Tuesday, June 5, 2012

Entry Terakhir Hari Ini

05.06.2012, Selasa - Salam semua dan selamat petang, apa khabar anda semua.  Just nak informed, ini dan entry dibawah mengenai Raja Perempuan Ta'ayah adalah entry terakhir Syah hari ini kerana esok tengahari Syah akan melakukan operation  untuk piles Syah tu. Tengahari tadi Syah confirmkan dengan Dr vijay mengenai operation nie. lepas lunch misi datang bawa alat dan wayar, cek ECG untuk jantung sebab esok nak operation. Bersirat wayar kat kaki, tangan dan dada.

Jam 15:30hrs tadi ada nurse datang dan tanya pasial ubat kolestrol Syah dan minta Syah ambil ubat tu kerana mereka tak sediakan dan Syah angguk sahaja lagipun ubat tu tinggal satu jew. Syah tanya dia pasal bila nak mula puasa dan katanya operation jam 12:30hrs jadi Syak kena puasa start jam 06:00hrs pagi esok.  Hari nie Sah tak buang air besar lagi dan lnformed doktor tadi dan katanya akan bagi ubat tapi tak tahu bila.  Kebetulanmasa buat entry nie ada misi datang dan Syah tanya perkara ini dan katanya ada tetapi malam nanti.

Ok lah setakat ini saja entry Syah dan sehingga berjumpa lagi dilain entry dan doakan agar Syah selamat menjalani pembedahan esok. Insyaallah kita berjumpa lagi bila Syah sudah  sihat nanti yer?. Ok take care semua ............

No comments: