Tuesday, July 17, 2012

Aktiviti Hari Ini

17.07.2012, Selasa - Salam dan apa khabar semua dan Syah harap anda semua sihat hendaknya dan berbahagia disamping keluarga dan orang tersayang. Sekarang nie Syah busy sangat dengan kerja exspecially Jumaat nie last day submission for payment. So tak dapat hendak update blog seperti selalunya waktu pagi atau lunch.  Gambar wanita kat sebelah Syah nie adalah my ex colleague and also my best friend Kak Hasmah or I used to call her Kak Has. Dialah kawan dan dialah orang yang selalu Syah bergaduh tetapi biasalah dah kawan baik, so tak ambil hatipun dan kalau ambil hatipun mungkin seminit dua jew lepas tu kami ok balik,  Heheheh macam tulah kami dulu. Dah lama tak jumpa since she move to Shah Alam except dia selalu call Syah bertanya khabar Syah sebab dia tahu Syah tak sihat.  Hari ini beruntung dapat jumpa Kak Has di KL Towers dalam Majlis Perpisahan untuk Puan Zuraida.  Sempatlah bersembang dan bertanya khabar.  

Selepas lunch Syah balik semula ke office bersama Abang Talib, Saiful, Kak Rose, Kak Roselina dan Arlina.Balik terus sambung kerja dan solat.  Petang tadi sebelum balik sempat berlari sekejap ke Bahagian Akaun kerana ada urgent payment yang pihak kami perlukan cek bagi tujuan ini.  Untunglah staff bahagian akaun tu boleh membantu Syah dan tak berkira sangat. Terima kasih semua.

Balik tadi Syah ke Amcorp Mall ambilkan piring hitam Mus yang dia hantar hari tu untuk dicuci.  Disebabkan office Syah dekat dengan Amcorp Mall dia minta Syah ambilkan. Dari Amcorp Mall Syah balik terus ke KL Residence dan singgah pasar malam berhampiran LRT Melati untuk belikan my brother Young Tau Foo and for me Apam Balik and Kismis. Sampai rumah Solat Maghrib dan kemudiannya makan apam balik tu sebelum ambil ubat Syah.Ok lah semua sehingga berjumpa lagi dilain Entry ........... Penat rasanya Syah hari ini.

1 comment:

Anonymous said...

semoga sihat selalu