Sunday, October 24, 2010

Muss Outstation Gua Musang - 24.10.2010

Jam 02:30pm nanti Muss akan outstation ke Gua Musang, Kelantan dengan member dia A Razak. Muss tunggu kawannya tu fetch dia, kerana kali ini giliran kereta Razak. Sekarang Razak berada di Kuantan dan dalam perjalanan ke KL untuk ambil Muss. Dari KL mereka akan terus ikut jalan Raub - Bentung - Kuala Lipis terus ke Gua Musang. Mereka akan menjalankan tugas-tugas Audit di Kilang Sawit Aring, Felda Aring, Gua Musang, Kelantan. Sebentar tadi dia confirmkan bilik di hotel Gua Musang takut mereka batalkan maklumlah kawasan tu akan diadakan pilihanraya kecil DUN Galas pada 26.10.2010 nanti, sure permintaan untuk penginapan full house. Mudah-mudahan BN dapat menawan semula Galas untuk menaburkan baktinya kepada rakyat disana. Ok Mus dan A Razak semuga perjalanan kalian selamat dan segala urusan anda semua dipermudahkan oleh Allah SWT. Amin. Take Care.

No comments: