Saturday, September 25, 2010

Raja Zarith Sofiah Canselor Baru UTM - 25.09.2010

Gambar Syah ambil dari TV di KL Residence

Hari ini RTM 1 dalam segmen Semasa 10 membuat lintas langsung Majlis Konvo UTM dan Majlis Pemasyhuran Isteri DYMM Sultan Johor dan juga merupakan Naib Canselor Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Yang Maha Mulia Raja Zarith Sofiah binti Almarhum Sultan Idris Shah sebagai Canselor UTM yang baru sebelum Majlis Konvo ke-45 UTM bermula sebentar tadi. Sultan Johor, DYMM Sultan Ibrahim ibni Almarhum Sultan Iskandar dan anakanda-anakanda baginda turut serta dalam majlis ini. Pada mulanya Syah ingat RTM membuat lintas langsung 100% majlis ini tapi sekejap-sekejap sahaja. Majlis Konvo UTM diadakan mulai hari ini 25.09.2010 hingga 28.09.2010.28.09.2010.

Tahniah Syah Ucapkan Kepada
YMM Raja Zarith Sofiah binti Almarhum Sultan Idris Shah di atas perlantikan Baginda sebagai Canselor UTM ke-4, Semuga dengan perlantikan ini akan dapat mempertingkatkan lagi mertabat UTM sebagai Institusi Pengajian Tinggi Bertaraf Dunia

1 comment:

Anonymous said...

Di dalam syarikat Telekom Malaysia nie ada 2 orang yang cukup terkenal dengan PRO-AL-JUBURI, mereka adalah

1. Syed Ibrahim Syed Noh (AGM TM merangkap Pengerusi GMI dan MAFREL)
2. Mohd Jafar Majid ( PRESIDEN NUTE & ahli umno keramat) - tapi hantu UMNO dan pro Azmin Ali & the geng.

so mereka nie adalah talam dua muka didalam syarikat (pro kerajaan) tapi diluar, hentam kerajaan dan penyokong kuat kalau ANWAR jadi PM.

Jafar Majid nie, menggunakan kuasanya untuk "tap" apa saja maklumat yang berkaitan dengan semua orang (maklumat sulit kerajaan) & jual pada Team PKR, paling bangsat lagi, adalah dia nie pengikut setia MP BATU....SEKARANG NIE SIBUK MEMBANTU DALAM PEMILIHAN BAHAGIAN PKR N LATEST NEWS Jaafar Majid nie JOIN PKR!!!