Friday, May 2, 2014

Anakanda Sulung Pengiran Muda Abdul Qawi dan Tengku Amalin A'ishah Puteri Sudah Diberi Nama

02 Mei 2014, Jumaat :-

Bayi kepada Yang Amat Mulia Tengku Amalin A'ishah Puteri binti Duli Yang Maha Mulia Sultan Ismail Petra dan Yang Amat Mulia Pengiran Muda Abdul Qawi ibni Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Perdana Wazir Sahibul Himmah Wal-Waqar Pengiran Muda Mohamed Bolkiah yang diputerikan di Singapura pada 13 April 2014 bersamaan 13 Jamadil Akhir 1435H telah diberi nama Pengiran Anak Tengku Afeefah Musyafaah Bolkiah Puteri. Pengiran Anak Tengku Afeefah Musyafaah Bolkiah Puteri merupakan cucunda sulong kepada Duli Yang Maha Mulia Sultan Ismail Petra dan Yang Maha Mulia Raja Perempuan Tengku Anis.  

Semuga Pengiran Anak Tengku Afeefah Musyafaah Bolkiah Puteri menjadi anak yang solleh dan menjadi kebangaan kedua Ayahanda dan Bondanya.  Amien........


5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Tengku Syah, adakah D.Y.M.M. Baginda Sultan Johor akan dimahkotakan pada 5/5/2014

tengkusyah said...

Deleted - Pic Only

Anonymous said...

Dear Brother Syah,
Some people actually don't mind if you take any pic or resources, it's just that, pls have some courtesy to give a credit/link to their blogs/page/etc. I used to publish your post on the Jambatan Nuruddin in to my facebook and did give credit to your blogspot.
Anyway, you have done such a great job maintaining this blog. I visit your blog frequently and i like it!

azura KL

tengkusyah said...

Terima Kasih Azura. Bukan saya tidak mahu memberi penghargan kepada sumber berkenaan tetapi saya dapat daripada orang lain dan tidak tahu siapa punya sebenarnya. Semua Entry Syah biasanya ada Syah letakkan sumber sesuatu maklumat itu diperolehi.