Wednesday, April 28, 2010

Pagi Nie - 28.04.2010

Malam tadi Bonda Tiri dan adik Muss datang rumah. Jam 11:30pm Muss hantar adiknya ke HKL untuk jaga Uncle dan Mak Cik tidur rumah Muss coz Kak Long Fadhilah tiada di rumah kerana ke Taiping ada saudara sakit dan dah meninggalpun pagi tadi kerana stroke. Pagi tadi masa Syah bersiap dia tanya nak tumpang tak Syah kata tak pe. Hampir jam 07:00am dia call tanya Syah dah siap ke belum kerana dia nak hantar breakfast untuk Mak Cik dan CD jadi boleh tumpangkan Syah kerana kebetulan pagi ini dia ada appointment di PUSRAWI.
Muss nak turunkan Syah di Stesyen Damai tapi Syah kata tak nak coz nanti susah nak masuk train orang ramai. Dia kata nak turunkan Syah di PUSRAWI dan Syah jalan kaki ke Ampang Park. Bincang punya bincang tak jadi dan Muss terus ambil jalan ke Sentul. Alamak jalan jam rupanya. Sampai office lambat sedikit - lambat 5 minit jer.
Syah naik LRT Star di Stesyen Sentul Timur dan turun di Masjid Jamik. Dari Jamik Syah ambil LRT Putra ke Kerinchi. Sebelah LRT Sentul Timur tadi ada kuil hindu baru nak buat. Cantik struktur binaannya. Macam nie rupanya rangka kuil, baru Syah dapat tengok biasanya kita tengok yang dah siap jer.

Today banyak kerja....... lagi tension bila Nescafe vending machine meragam. Semua orang tak dapat minum dan untung tak ada meeting pagi nie. Semalam call vendor tapi tak datang juga. Pagi nie terus call lagi dan mereka macam terperanjat tak ada orang datang baiki. Lebih kurang jam 11:00am ada technician yang datang. Dia inform motor ada problem dan dia ganti yang baru. Sebabtulah air tak keluar yang keluar hanya serbuk kopi/susu sahaja. Habis berterabur dalam mesin tu. Lupa ambil gambar pulak kalau tak boleh kongsi nengok rupanya yang berkecah itew. Ok dah jam 02:00pm nak sambung kerja. BYE.

No comments: