Sunday, November 8, 2009

Kenduri Kahwin - 08.11.2009

Hari ini jiran belakang rumah syah di Rumah Rawang mengadakan majlis perkhawinan anak lelakinya. So Syah ke rumah Azrin sebab Bak, Makcik dan Fikri nak iku sama menghadiri majlis itew. Syah memang suka pergi kenduri kahwin, bukan apa supaya menjankit dan selain dari itu lunch provided ler Bro. Hehehe just kidding.

We all ke sana lebih kurang hampir jam 02:30pm. Adalah 30 minit di majlis tu. Mingle around and lepas tu salam ibubapa pengantin, bagi angpow dan apa lagi balik rumah ler coz lepas solat Asar nanti nak balik ke Rumah KL.
Haaaa Inilah pengantin baru tu. Kata pepatah melayu bagai pinang dibelah dua. Perempuannya orang Melaka. Tadi nampak 1 bas kaum keluarga dia datang dari Melaka. My favourite kalau wedding nie bunga telurnya means telur ayam tu tapi sekarang susah nak dapat kerana mereka suka bagi kek atau gula-gula instead of telur.

Ini agaknya kawan-kawan pengantin. Macam-macam aksi hingga ada yang posing sampai ke atas jalan. Hey budak-budak nie ada-ada jer idea diaorang kalau dah berkumpul ramai-ramai.

No comments: