Saturday, November 7, 2009

Bangi Kopitiam - 07.11.2009

Kopitiam ????? Memang banyak sekarang nie kopitiam bagai-bagai nama ada. Salah satunya Bangi Kopitiam, bukan di Bangi tapi di Bandar Rawang, Selangor. Macam biasa sekarang giliran Syah di rumah rawang pula coz dah seminggu di rumah KL. Rindu Kat Rawang. Kebetulan nak cari tempat minum-minum.

Jikalau anda berada di rawang dan cari makan cubalah kat kedai ini. Makanannya ok best dan layanannyapun bagus. Lokasinya di No. 31 dan 31A, Jalan Bandar Rawang 3, Rawang, Selangor. Kopitiam nie dibawah pengurussan Cofee Scene Sdn Bhd - Tahu sebab ada dalam resit.
Menu ..... Selak dan buat pilihan. Cantikkan Retro sangat.

Staff disini pakai uniform t-shirt warna hijau. Nampak kemas dan santai. Boleh tahan juga deco restoran nie. Suasananya sesuai untuk menenangkan fikiran, biz talk dan untuk yang sedang bercinta - romantik tapi jangan buat aksi terlarang dah lah yer.

Disini juga ada disediakan wifi untuk kemudahan pelanggan. So kalau nak mentenet mai lah sini. Bawa jer laptop dan plug in. Duduklah berapa lama koma nak (logat Perak). hehehhehe

Tu dia sebagai contoh. Saudara kita nie sedang seriouse mentenet. Lagi jimat tak perlu ke CC. Tapi kalau dah duduk tu kenalah order kan tak pun kopi secawan.

Suasana dalam kedai... sejuk, aman dan damai ditiup angin sepoi-sepoi bahasa walaupun kat luar tu panas.
Tuan punya blog mesti lah ada kan... enterframe (betul ke ejaan tue). Tangkap gambar sendiri lagi bagus dari suruh orangkan..... Sebab kita tak tahu hati budi orang...

Syah order Keropok Lekor = RM3.00

Telur 1/2 masak. Tak tau harga berapa. Mereka terlupa hantar. Bila ingatkat order baru deliver. Bila nak makan bukannya 1/2 masak tapi dah nak masak betul. So complain kata tak nak coz dah nak balik. Mereka terima dengan baik sebab salah mereka.

Minuman teh ais tapi rasanya lagi sedap dari teh ice kat kedai mamak sebab tu namanya dalam menu Volcana Lava Tea = RM5.00 dan Barli Cincau Ice = RM3.00. Service caj RM0.59. Minum petang nie RM12.39.

No comments: