Monday, November 30, 2009

Balik Rawang - 29.11.2009

Hari ini balik Rawang. Tapi Syah ada masalah sedikt. Terkena piles dan Syah minta Mamat Hantar ke Kelinik Reddy, Sabak Bernam dan sebelum itu Syah minta Mamat hantar Fana, anak Kak Ngah Normah ke Hospital kerana tangannya bengkak tetiba. Dr kata tak ada apa-apa bukan patah, mungkin elegic kot.
Jam 3:oopm Syah, Mamat dan Siti bertolak balik keRawang selepas salam Ejon dan Kak Ngah Normah. On the way balik sempat singgah ke rumah Ayahanda jumpa parents to say goodbye. Dari rumah Ayahanda Syah ke Tanah perkuburan untuk melawat makam nenekanda-nenda dan bonda saudara.

Macam biasalah jalan Jammed. Tapi Mamat dapat cari jalan pintas so taklah lama sangat stranderd kat jalanraya.
Sampai rumah Kak Long Zainab lihat dia dan hubbynya sibuk menebang dahan pokok rambutan. Dia sempat bagi Mamat bawa balik Shah Alam, Syah tak mau sebab tak berapa suka.

Lepas tu dia suruh Syah dan Mamat pilih baju masing-masing yang di tolong basuhkan hari tu.

Lebih kurang 45 minit dirumah Kak Long Zainb Syah bertolak ke Rawang. Sampai rawang kesian pula lihat Mamat naik motor bawa rambutan dan Gf dia sekali. So Syah minta dia hantar barang dulu guna kereta Syah dan balik semula ke Rawang ambil motor. Malam nie pula kena diarrhea. Aduha sakit piles lagi diarrhea lagi. Lepas Mamat datang ambil motor Syah makan ubat lama untuk sakit perut yang Syah simpan.

No comments: