Thursday, February 4, 2010

Permata Hijarah - 03.02.2010

Syah memang ada masalah kat mata dan tahun lepas baru selesai checkup di Hospital Pakar Selayang kerana mulanya suspect glukoma tapi setelah ujian dilakukan tiada glukoma. Mata Syah selalu rasa kering, kadangkala rasa gatal, sakit sedikit - (kadang-kadang), kadang kala mata rasa pedih dan berair (especially depan komputer - kadang kala jer), ada rabun jauh & dekat dan kadang kala pemandangan rasa kabur macam ada selaput (atau rasa macam kita menangis kan pemandangan kita kabur) tapi bila kelip-kelipkan mata hilang. Floters pun ada di mata. Tak tahulah mengapa dan Syah selalu berdoa agar tidak jadi perkara yang buruk pada mata Syah. Pada semua doakanlah Syah sekali yer.
Semalam ada produk dari Permata Hijrah untuk rawatan mata & pemeriksaan percuma resdung (sinus). So sebagai ikthiar Syah beli spray mata untuk siang dan malam. Untuk info lebih lanjut produk ini anda boleh aksess websitnya di http://www.permatahijrah.com/. Syah beli pada pembekal Roslan/Rosmawati beralamat di Kedai Seri Wangi, Jln Batu Muda 13, Taman Batu Muda, 68100 Batu Caves, Selangor. Tel - 019-6791198 / 012-9230309. Didatangkan dalam dua set iaitu malam dan siang berharga RM119.80.

2 comments:

nurmisnan said...

salam brother
ni nak kasi sikit tip untuk mata. makan banyak buah aprikot. kering atau fresh. dan satu lagi cuba cari "kington dari Elken product" iaitu jenis air dari suling laut dlm. bagus untuk mata, otak, penyakit.. insyaallah dgn izin Allah..

nurmisnan said...

sorry.. http://www.elken.com
titikkan beberapa air kington ke dalam mata. selebihnya minum.. cubalah