Friday, September 25, 2009

My Bro Dtg Rumah - 24.09.2009

Di Rumah KL - Pagi-Pagi Lagi Basuh Kain (mesin ler) dan Masak Mee Goreng Kerana Budak2 Ada Kat Umah. Syah Minta MY Bro Hantar Balik Ke Rawang dan Raya Sekali .

Is, Girl, Cd and Muss @ Rumah Rawang, Tmn Garing Utama.

Ada Yang On9 dan Ada Yang Tdo. Panas Cuaca Ari Nie. Lepas tu Syah Minta My Bro Hantar Ke Country Homes Untuk Tengok Rumah Sewa Syah Yang Dah Dikosongkan Pada 19.09.2009 Kerana Tenant Tu Sabahan Nak Balik Kampung. Thanks Abi Kerana Jaga Rumah Syah Dengan Bersih.


Siapa Nak Sewa Rumah Syah. RM 450.00/bulan. Harga Boleh Runding. 3 Bilik Tdo 2 Bilik Air. Indah Water DiTanggung Oleh Penyewa. Ada Agreement Untuk Tenant. Kawasan Nie Dekat Dengan Masjid, Sekolah, Kedai dan Stesyen Bas Metro - Belakang Rumah Sahaja. Transport Tak Jadi masalah.

Dari Country Homes Syah Ke Kl Ikut My Bro Ke Wangsa Maju. Belanja Mereka KFC Coz Kat Rumah Syah Tadi Minum Sahaja. Lepas Makan Dia Hantar Syah Ke Stesyen LRT Setiawangsa Kerana Syah Nak Balik Ke Rawang Semula. Pukul 09.00pm Baru Sampai. Tunggu Bas Masuk Garing Utama Lambat.

Kat KFC Wangssa Maju.

Is Nie Kuat Makan Sket. Maklumlah Budak Baru Nak Besar Macam Syah Gak Dulu. 2 Kali tambah Beli, Dia Guna Duit Sendiri. Dalam Poket Dia Tu Ada Standby Mercun, Kuat Gila Bunyi Nyer Katanya Beli Kat Asrama.


Actually Masa Tiba Rumah Tadi Syah Terkejut Dengar Bunyi Anak Kucing. Bila Buka Pintu Wet Kitchen Nampak Ada Kucing Beranak Kat Situ. Raya Hari Tu Kot. 3 Ekor. Nak Buang Kesian Takut DIMakan Anjing. Terpaksalah Syah Cari Kotak Dan Letakkannya di Wet Kitchen Sementara Menunggu Tindakan Selanjutnya. Comel Lak Anak Kucing Itew

No comments: