Wednesday, September 16, 2009

Clinique - 15.09.2009

Selepas Balik Dari Kerja Syah Terus Bergesas Ke KL Central Menaiki LRT dan Dari KL Central ke Bukit Bintang menaiki Monorel Untuk Ke Pavalion Dan Bukit Bintang Plaza.
1st Place Yang DiTuju Pavalion - Clinique Boutique di Aras 4 bersebelahan Giordano dan G2000. Kebetulan Nak Raya Dan-Dan Tue Some of My Facial Item Habis. So Nak Tak Nak Kenalah Benda-Benda Nie.
.

Syah Beli Moisturizer dan Firming Cream, Dapatlah Gift Yang Kecil-Kecil Tu... Bolehlah Buat Tambah-Tambah @ Digunakan Semasa Travel.

Inilah Produk Yang Syah Beli. Yang Dalam Bekas Putih Tue Buah Kurma Untuk Customer. Comelkan. Syah Purchase SSF Age Defence Hydrator RM 178.00 (50ml) dan Repareware Contour RM260.00 (50ml). Guna Credit Cardlah Apa Lagi Mana Ada Cash.

Syah Ngan Sue Ling. Ada Berita Baik Sue Bagitau Dia Sedang Mengandung 4 bulan. Tue Nampak Tak Perut Dia Buncit Sket. Tahniah Sue. Sebenarnya Syah Datang Nka Jumpa Susan Tapi Sue Inform Manager Dia Tak Ada Kerana Ada Company Trip Ke China.

Sue Inform Tak Boleh Buat Mini Facial Today Due To Unforeseen circumstances. So Syah Inform Dia Syahpun Tak Ada Masa Kerana Nak Pergi Tempat Lain Pula.Maklumlah Bulan Puasa.

Friendly Sesangat Dia Nie Suka Buat Lawak. Maklumlah Orang Borneo.

Dari Pavilion Syah Ke Bukit Bintang Plaza - Ke Snipps Nak Beli Minyak Rambut Kerana Dah Kehabisan. Buka Apa Dah Biasa Pakai Produk Tu Jadi Tak Selesa Nak tukar Yang Lain.

Inilah Dia Bendanye. Produk Dari Jepun.Pakai Sedikit Sahaja Lebih Kurang Sebesar Duit 1 Sen. Tahan 3 - 4 Bulan. Rambutpun Senang Nak Digayakan Boleh Tukar-Tukar Style Dalam Masa Yang Sama. Selesa Sangat Menggunakannya dan Rambut Nampak Natural Tak Kejung. Tapi Bila Nak Guna Pastikan Rambut Kering Jika Tidak Akan Jadi Macam Habuk Warna Putih. Hehehhehehe.

Alaaaaaaa. Sedih Plak Bila Mereka Inform Dylon Tak Kerja Kat Situ Lagi. Dylon Hair Stylist Yang Selalu Gunting Rambut Syah. Syah Minta No Phone Kat Kaunter mereka beri 016 8685165 - Tak Tau lak Betul Ker Tidak No Tue. Cuba Call No Tu Tapi Tak Dapat Dihubungi, Nantilah Cuba Dail...

Harganya RM 60.00 Sahaja Tapi Disebabkan Syah Ada Kad Members Kat Snipps Dapat Diskaun RM6.00.Amoi Itew Tengah Chek Data Syah Dalam Komputernya.

No comments: