Friday, December 18, 2009

Trainig di TMTC - 17.12.2009

Hari ini 16 hingga 17.12.2009 Syah ada training di Pusat Latihan TM atau TM Training Center. Macam biasa Syah dari Rumah KL tumpang my Bro kerana TMTC dan tempat kerjanya dekat sahaja.

Macam biasa Syah breakfast di gerai depan Kementerian Pertahanan. Syah mamam bihun goreng and my bro macam biasa roti canai banjir. Dalam kelas wif my buddy KY. Syah mengikuti kursus Understanding Risk Management in TM. 1st day agak boring coz kena buat presentation. 2nd day best instructor brief mengenai insuran dan benefit yang diberikan kepada kakitangan TM jika berlaku sesuatu perkara yang tidak diingini.
2nd day pagi my bro invite breakfast di AU3 keramat. Nama gerai tu Nasi Lemak Sotong. Gerainya berhampiran Jalan AU3/14. Memang bersih tempatnya. Ada jual bermacam jenis kuih, Nasi Lemak berlauk dan lontongpun ada. Nak ubah selera datanglah ke gerai nie, belum cuba belum tau. Malam pun buka kecuali Ahad malam Isnin tutup. Syah tak larat nak makan. Beli cokodok sahaja. Yang sebelah tu my brother punya. Nasi lemak dan sotong. Sotong tu tak silap Syahlah dia minta sotong yang ada telur. Funnykan ada juga kedai yang sediakan juadah macam itew. Tapi kadang-kadang katanya ada juga bukan telur dalam sotong tu tapi anak ikan yang dimakan sotong tu. Hehhehehe nasib lah labu. Today Encik Nurrin dari HQ - Briefing mengenai insurance. Best tak boring. 1st day training Syah minta keluar awal coz nak seattle account closing di office dan 2nd day kelas habis awal lebih kurang jam 1:00pm. Sebelum masuk office Syah singgah makan kat gerai di stesyen LRT Kerinchi. 2 hari Syah mamam mee nie.

No comments: