Friday, October 23, 2009

Uncle Bob Fried Chicken - 23.10.2009

Masa Solat Jumaat di Masjid Negara Tadi Syah Tertarik Hati Dengan Papan Iklan Ayam Goreng Uncle Bob. Tag Line Dia 1st Di Malaysia. Hem Orang Pun Ramai Berkerumun. Mesti Istemewa Ayam Nie. So Nak Cubalah ........
Beratur Panjang Nak Beli Ayam Goreng Nie. Ada Yang Malas Nak Tunggu Keluar Line Jer. Tengoklah Tu Ramai Kannnnnnn.

Nampak Tak Saudara Berkopiah Tu. Dia Tengok Syah Asik Ambil Gambar Jer dan Dia Tanya Pelan-Pelan Sambil Senyum ...... Kamera Baru Ker.... Syah Kata Tak..... Saya Tangkap Gambar Sebab Nak Masukkan Dalam Blog Saya.

Inilah Ayam Goreng Tu. Rasanya Dia Guna Ayam Chicken Chop. Besar You. Ayam Goreng Tadi DiTabur Dengan Serbuk Lada Sulah dan Serbuk Cili. Kemudian DiPotong Kecil-Kecil dan DiLetakkan Lidi Supaya Senang DiMakan Sambil Berjalan2. DiDatangkan Dalam 2 Perisa Pedas dan Biasa. Harga RM 5.oo Sahaja.

Ayam Yang Sedang DiGoreng Panas-Panas. Yummieeeeee

Ayam Yang Telah Siap DiBungkus Siap Dengan Paper Bagnya Sekali. Memang Sedap Exspecially Makan Masa Panas-Panas. Syah Tanya Kalau hari Biasa DiMana. Merek Inform DiRawang, PJ dan Bla-bla-bla.

Syah Tanya Pada Adik Nie Rawang DiMana. Katanya Pasar Malam Tun Teja. So Pada Yang Tinggal DiRawang Tu Kalau Nak Cuba Rasa Ayam Nie Pergilah Ke Pasal Malam Taman Tun Teja.

Syah Beli 2. Satu Makan Masa Jalan Dari Masjid Negara Ke Stesen LRT CM. Satu Lagi Teringat Nak Belanja Member-Member Office. Mana Yang Ada Jer Pada Masa Tu. Nak Tahu Lebih Lanjut Pasal Makanan Segera Ni Boleh Layari www.unclebob.com.my atau Call 03 - 7880 4882.

1 comment:

Anonymous said...

Uncle Bob Ipoh

COMING SOON ON FEBRUARY!!! Our stall is located at Ipoh Garden, Opposite Nasmir Restaurant, Behind Tesco Ipoh Garden.

Special Opening Promotion:

BUY 1 FREE 1
* Buy 1 Uncle Bob Fried Chicken FREE Potato Fries* (subject to change)

FB : Unclebob Ipoh
Tel : 014-3958360