Friday, October 2, 2009

Pindah Office - 02.10.2009

Hari Ini LTM Confirm Pindah Ke Aras 13 Utara Dari Aras 14 Selatan. Syah Tolong Kak Sopie dan Rohizad Bawa Barang Turun Ke Aras 13 Utara.
Kak Sopie Sibuk Mengemas Harta Karunnya.
Rohizad Dalam Bilik Pn Mohana Mohariff di Aras 14 Selatan. Actually Unit Ini Dahulu Satu Bahagian Dengan Syah Tetapi DiSebabkan ReStructuring Ianya Berpecah. Jadi Selama Ini Mereka Kiranya "Menumpang" Di Floor Kami. Sekarang Dah Dapat Office Baru, Itu Yang Pindah Tu.
Remover Dari Canary Design Memungah Masuk Meja Yang DiAmbil Dari Aras 14 Selatan Ke Aras 13 Utara.

Banyak Kerja Yang Hendak DiBuat. Lubang Aircond dan Power Point Perlu Di Rearrange Semula.
Rohizad DiTempat Baru. Sambil Punggah Barang Sempat Curi-Curi Masa Buat Kerja. Maklumlah Unit Mereka Ini Mengurusakan Kontrak-Kontrak Perjawatan Untuk Top Management.Everything Urgent.

Pekerja-Pekerja Canary Design Yang Bertanggung Jawap Dalam Urusan Layout Peralatan Pejabat.
Set Sofa Untuk Bilik GM

Untuk Memungah barang-Barang Seperti Dokumen-Dokumen Top Management, Report dan Fail-Fail Unit Mereka Menggunakan Perkhidmatan Remover Dari UK Perdana.

Pekerja-Pekerja Membawa Dokumen-Dokumen Yang Telah DiLetakkan Dalam Kotak Ke Aras 13 Utara

Sesiapa Yang Berminat Boleh Hubungi Abang Yang Pakai Topi Tu Namanya Yan - 017 3300312. Mereka Memberi Perkhidmatan Memungah Barang Untuk Pindah Rumah /Pejabat.

Gambar Nie Diambil Jam 04:30pm. Lapar & Tension Agaknya Izat Nie. Maunya Tak........... Mana Nak Pindah Lagi, Kerja Lagi. Semuanya Nak Urgent.

No comments: