Tuesday, December 31, 2013

Wajah Terkini Sultan Azlan Shah


31 Disember 2013 :-

Tentu ramai yang hendak melihat wajah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbuddin Shah ibni Almarhum Sultan Yussuf Izzuddin Shah Ghafarullahu-lah, Sultan Perak yang telah lama tidak kelihatan dikhalayak ramai.  Inilah dia gambar terbaru Tuanku Sultan Azlan Shah. Pada 28 Disember lepas, Tuanku Sultan Azlan Shah yang berusia 85 tahun telah berkenaan menyumbangkan RM 1juta kepada Institut Jantung Negara atau IJN. Sumbangan ini diberikan kepada IJN adalah sebagai tanda bangga baginda terhadap pencapaian serta usaha IJN dalam menyediakan rawatan kardiovaskular dan torasik kepada pesakit-pesakit jantung.

Sumbang diserahkan oleh baginda dalam satu majlis ringkas di IJN kepada Ketua Pegawai Eksekutif merangkap Pengarah Urusan IJN, Tan Sri Dr Robaayah Zambri.  Turut serta dalam majlis ini adalah Duli Yang Maha Mulia Raja Permaisuri Perak Darul Ridzuan, Tuanku Bainun binti Mohd Ali dan Duli Yang Maha Mulia Pemangku Raja Perak Darul Ridzuan Raja Dr. Nazrin Shah Ibni Sultan Azlan Muhibbuddin Shah.

Syah doakan agar Tuanku Sultan Azlan Shah dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi Allah hendaknya. Amin.



Sumber : Bernama

3 comments:

Anonymous said...

Kenapa kurus sangat? Baginda sakit ke?

Unknown said...

Ye Baginda gering. Mohon doa.dari rakyat jelata supaya Tuanku Sehat sengan seadanya

Unknown said...

Ye Baginda gering. Mohon doa.dari rakyat jelata supaya Tuanku Sehat sengan seadanya